گابریل کالدرون شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن افزود: بازی مهمی در پیش است و برای موفقیت تلاش خود را خواهیم کرد ما بعد از سه بار قهرمانی متوالی در لیگ برتر، قهرمان شدن برای چهارمین بار دشوار است ولی به بازیکنانم مطمئنم که برای موفقیت تلاش خوا هند کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: تیم ذوب‌آهن در بازهای اخیر خود عملکرد خوبی داشت و برای رویایی با این تیم ما در آمادگی کامل برای برگزاری یک بازی خوب هستم.

وی با اشار به لغو دیدار این تیم با نساجی افزود: بعد از لغو آن دیدار ما تمرینات خوبی را برگزار کردیم و فردا آماده یک بازی خوب و تماشاگر پسند هستیم.

کالدرون با اشاره به بیرواند دروازه بان تیم پرسپولیس و تیم ملی اظهاراشت: علیرضا بیراوند برای همه ما باعث افتخار است و در مورد استفاده کردن از او در دیدا با ذوب آهن فردا تعیین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نتوانستیم نتایج دلخواه خود را کسب کنیم ادامه داد: وقتی بتوانیم از فرصت ها بهترین استفاده را ببریم موفق هستیم.

وی با اشاره به حضور کمال کامیابی نیا بعد از رهایی از مصدومیت در فهرست تیم اضافه کرد: از برگشت این بازیکنان خوشحالم و به زمان نیاز دارد تا خود را پیدا کند و آماده شود.

وی با تاکید بر اینکه خط دفاعی پرسپولیس ، خوب است افزود: این موضوع برا ی ما عالی است چون سه دفاع با کیفیت داریم که همیشه یکی از آنها بیرون است.

کالدرون با ابراز رضایت از خط دفاعی تیمش تصریح کرد: امیدوارم در دیگر پست‌ها بازیکنان خوب به اندازه داشته باشیم تا اگر مصدوم شوند جایگزین خوبی برای هم باشند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس تهران از هفته سیزدهم لیگ برتر عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.