علیرضا منصوریان عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر افزود: بازی سخت و مهمی را در پیش‌رو داریم بخصوص اینکه، امتیازات خوبی را در بازی‌هایی قبلی خود از دست داده‌ایم.

وی با بیان اینکه دیدار با پیکان در هفته گذشته یکی از بهترین بازی‌های تیم ذوب‌آهن بود که آن را واگذار کردیم، افزود: در خط حمله، بازیکنان ما دقت لازم را ندارند و تلاش می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود.

منصوریان گفت: در خط دفاع نیز تیم ما به تمرکز لازم نیازمند است تا فردا بتوانیم در خانه سه امتیاز حساس دیدار مقابل شاهین بوشهر را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که در دیدار فردا نخستین پیروزی فصل جدید خود را کسب کنیم، اظهار داشت: نمی‌توان بازی شاهین بوشهر با پرسپولیس را ملاک خوبی برای سنجش این تیم دانست زیرا هر تیم، شرایط خاص خود را دارد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با تاکید براینکه شاهین بوشهر، تیم خطرناکی است، گفت: باید در دیدار فردا تمرکز و دقت لازم را داشته باشیم، تیم شاهین در مشهد با تیم شهرخودرو دیدار خوبی ارائه و بسختی بازی را واگذار کرد.

وی با بیان اینکه با کسب سه امتیاز دیدار فردا به بازی آینده نیز امیدوار خواهیم شد، گفت: دیدار فردا را می‌بریم و به هواداران تیم ذوب‌آهن تقدیم خواهیم کرد.

منصوریان افزود: در دیدار فردا محروم و مصدوم نداریم و باید فردا دقت لازم را داشته باشیم تا یکی از روزهای خوب تیم ذوب‌آهن را رقم بزنیم.

وی همچنین با تبریک هشتم آبان به‌عنوان "روز مربی" گفت : همه باید کمک کنند تا تیم ذوب‌آهن به شرایط ایده‌آل و آرمانی خود برسد و در این راه، همه تلاش خود را خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشو، عصر فردا از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.