سرهنگ علیرضا شبانی‌زاده دوشنبه‌شب در آیینی به مناسبت ۴۰ سالگی تشکیل بسیج مستضعفین تصریح کرد: انتشار خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، بزرگ کردن عیب‌های کوچک و پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش از جمله برنامه‌های دشمن است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با گذر از ۴۰ سالگی، به بالندگی رسیده و دشمنان نظام و جبهه استکبار از این رشد به ستوه آمده و می‌کوشد با فشارهای اقتصادی و روانی مردم و مسوولان نظام را دچار چالش ذهنی کند و بگوید انقلاب اسلامی در آستانه فروپاشی اقتصادی و اجتماعی و تنها راه برون رفت از این وضعیت هم اصلاح رفتارها و ساختارهای انقلابی است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان بیان کرد: دشمن بفهمد مردم ۴۰ سال در برابر همه مشکلات ایستادگی کردند و پدیده بزرگی با عنوان ولایت مطلقه فقیه در پرتو انقلاب اسلامی پدیدار گشته که در راس حکومت قرار دارد و مردم دل در گرو هدایت‌های ایشان بسته‌اند و هرگز به خود اجازه نخواهند داد که از خطوط قرمز مشخص شده، عبور کنند.

وی اضافه کرد: هدایت‌ها و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در جریان آشوب‌های هفته گذشته که از سوی اغتشاش‌گران در چند شهر به پا شد، دشمنان فتنه‌گر را با همه توطئه‌هایی که در سر داشتند، ناامید و ناکام کرد.

شبانی‌زاده ادامه داد: در حالی شاهد جشن ۴۰ سالگی انقلاب هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و شکوه قرار دارد و ان‌شاءالله شاهد شکوفایی و اقتدار بیش از پیش این نظام در منطقه و جهان خواهیم بود.

وی همچنین تاکید کرد: مدیران، فعالان، کارگزاران و اندیشمندان جوان کشور باید در همه عرصه‌ها ورود پیدا کنند و با بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته در عرصه‌های دینی، اخلاقی، معنویت و عدالت شانه‌های خود را زیر بار مسوولیت بسپارند و با به کارگیری نگاه و روحیه انقلابی و عمل جهادی، ایران را الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: بسیج با گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اطلاعاتی و امنیتی ورود پیدا کرده و در آنها موفق عمل کرده است.

وی رویکرد اصلی این مجموعه را خدمت خالصانه به مردم، کمک به کارآمدی و تقویت جوانان مومن انقلابی، محرومیت‌زدایی و ورود به عرصه‌های جهاد اقتصادی عنوان کرد و افزود: بسیج نماد تحقق مردم‌سالاری و فرهنگ و تفکر آن حراست از اصل انقلاب، هویت و دستاوردهایش است.

شبانی‌زاده یادآور شد: ظرفیت بسیج و نیروهای مخلص این نهاد در ۴۰ سال گذشته به کمک نظام و دولت‌های مختلف آمد و امروز نیز کمک‌ حال دستگاه‌های اجرایی کشور است و بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی تنها با علاقه به آرمان‌های نظام و انقلاب کوشش دارد در خدمت محرومان و مستضعفان و پیشتاز در کمک به نیازمندان جامعه باشد.

وی ریشه‌ بسیاری از مشکلات کنونی کشور را به دلیل غفلت از شعارهای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: در بسیج گرچه ارزش‌ها و مبانی ثابت و مقدس هستند اما متناسب با نیازهای روز جامعه و تغییر در خاکریزهای دشمن، تبیین شیوه‌های اجرایی جدید ضروری است.

قدردانی از خانواده‌های شهیدان امنیت شهرستان، اجرای سرود و موسیقی از دیگر برنامه‌های جشن شکوه پایداری بود که به مناسبت ۴۰ سالگی تشکیل بسیج مستضعفین در سالن ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد.

بر اساس آخرین آمارها نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر در پایگاه‌های مقاومت و واحدهای بسیج دانش‌آموزی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، اداره‌ها و کارخانه‌ها، اصناف و اقشار تخصصی شهرستان کاشان سازماندهی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.