رحمان محمدی‌راد شامگاه چهارشنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان در جمع خبرنگاران افزود: تیم خاتم اردکان بازی کیفیت خوبی دارد و غیر از 2 سِت اول، در سِت‌های چهارم و پنجم در خانه حریف، بازی خوبی ارائه داد.

وی گفت: تیم ما در این دیدار خانگی، جای اشتباه نداشت و باید این بازی را برنده می‌شد.

 محمدی راد اضافه کرد: بازیکنان تیم حریف در قسمت‌هایی از دیدار برای تیم ما مشکل‌ساز شدند و در سِت‌های سوم و چهارم، مدیریت خوبی در بازی داشتند.

سرمربی سپاهان گفت: لیگ برتر والیبال، لیگ سختی است و با توجه به‌اینکه تیم‌ها در یک هفته 2 بازی انجام می‌دهند، به بازیکنان فشار وارد می‌شود.

محمدی راد ادامه داد: سعی ما این است که از همه بازیکنان‌ خود در بازی‌ها استفاده کنیم تا فشار بر تیم کمتر شود، چون دیدارهای بعدی پلی‌اف است و می‌کوشیم تا جزو تیم‌های برتر باشیم و جایگاه خوبی را در والیبال کسب کنیم.

دیدار بین تیم‌های سپاهان اصفهان و خاتم اردکان یزد در هفته پنجم لیگ‌برتر والیبال کشور، عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان، تیم میهمان را نتیجه سه بر یک شکست داد.

تیم سپاهان در پایان این دیدار با چهار پیروزی از پنج بازی در رتبه دوم و خاتم اردکان با یک پیروزی از سه بازی در رده یازدهم لیگ برتر والیبال کشور قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.