مسعود آرمات شامگاه چهارشنبه بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران افزود: در دیدار با سپاهان خوب بازی نکردیم و امروز، روزِ بدِ ما در والیبال بود.

وی با انتقاد از داوری این دیدار گفت: داوران خط نگهدار این دیدار تیم ما را اذیت کردند و باعث باخت ما شدند، هرچند مسئولیت این باخت بر عهده من است و به بازیکنانم کاری ندارد و من پاسخگو هستم.

وی گفت: والیبال ما جهانی شده است و فدراسیون باید داوران کشور را به گونه‌ای توجیه کند تا قضاوت‌های خوبی داشته باشند.

آرمات یادآور شد: تیم خاتم اردکان دیر بسته شد، هرچند مشکلاتی که در سال‌های گذشته برای آن بوجود آمده بود با تعامل با فدراسیون حل شد و از شهریور نیز تمریناتش را آغاز کرد.

سرمربی تیم خاتم اردکان در عین حال این پیروزی را به هواداران و بازیکنان تیم سپاهان تبریک گفت و افزود: تلاش ما این است که در ادامه راه موفق ظاهر شویم.

دیدا بین تیم‌های سپاهان اصفهان و خاتم اردکان یزد در هفته پنجم لیگ‌برتر والیبال کشور، عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه مخابرات اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان، تیم میهمان را نتیجه سه بر یک شکست داد.

تیم سپاهان در پایان این دیدار با چهار پیروزی از پنج بازی در رتبه دوم و خاتم اردکان با یک پیروزی از سه بازی در رده یازدهم لیگ برتر والیبال کشور قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.