بهروز عطایی یکشنبه شب بعد از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: بازی تماشاگر پسندی بود و از این بازی لذت بردند تیم ما مستحق شکست نبود و به اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم.

وی اظهارداشت: در این دیدار ست سوم  تیم ما ۲۴ بر ۲۲ از حریف جلو بود ولی اشتباهات پشت سرهم برای ما تکرار شد و جریان بازی تغییر کرد و در ست پنجم هم با وجود این که چند امتیاز بازیکنان ما جلو بودند بازیکنان ما تمرکزشان بهم خورد و جریان بازی از دست‌شان خارج شد و باختیم.

وی تصریح کرد: به هر حال فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی لذت بردند ولی از نتیجه تیمم راضی نیستم چون نباید این نتیجه رقم می‌خورد چون در جریان بازی تیم ما بر بازی مسلط بود.

عطایی در مورد حواشی بازی و درگیری لفظی بازیکنان هر دو تیم گفت: فکر می‌کنم بازیکنان جوان باید یاد بگیرند که احترام بزرگترها را داشته باشند و نباید رفتار ناشایست از بازیکنان تیم مقابل رخ می‌داد و کادر فنی از این اشتباه دفاع کند.

سرمربی کاله ادامه داد: اگر بازیکنی اشتباه می‌کند من باید برخورد کنم و زبینده والیبال نیست که از بازیکنم حمایت نمایم به هر حال برد باخت بخش‌ انکارناپذیر هر رشته ورزشی است.

وی همچنین در باره وضعیت تیمهای لیگ برتروالیبال افزود:  تاکنون بازی‌های سختی برگزارشده و همه تیم‌ها خوب هستند و در وضعیت مناسبی قرار دارند و در مقابل هم شانس پیروزی دارند.

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و کاله آمل از هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در ورزشگاه شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم سپاهان بود که توانست با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.