سی‌وششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در اصفهان سه‌شنبه شب آغاز شد و تا عصر امروز ادامه دارد. 

محمد پناهی‌نژاد روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در روزنخست جشنواره فیلم های 'نفر سوم' ، 'شوان'، 'سونا'، 'جذر بیست سالگی'، 'مادر برفی'، 'آقای خیابان'، 'شما زنده اید آقای بدیعی'، 'گالین'، 'لاور'، 'گرگ ها'، 'او که اهلی نشد'، 'جونده'، 'تاناکورا' و  'وودی آلن' در سه سانس به نمایش درآمد.

وی افزود: از سه سانس اکران در روز نخست ۲ سانس اول و سوم به فیلم‌های داستانی و سانس دوم به فیلم های مستند اختصاص داده شد و در روز دوم و پایانی سانس اول به فیلم های تجربی، سانس دوم به فیلم های پویا نمایی و سانس سوم به فیلم های داستانی اختصاص دارد. 

پناهی‌نژاد از  اکران فیلم های  'برف های سپید سرگردان' به کارگردانی محمدرضا وطن دوست به مدت ۱۵ دقیقه، 'آقای ایکس' به کارگردانی سیاوش نجف پور فرد به مدت ۱۸ دقیقه،'سایه های سنگین کلاغ'  به کارگردانی بهنام اسداللهی به مدت ۱۱ دقیقه، 'تا ابد سکوت' به کارگردانی سامان آریان پور به مدت ۹ دقیقه، 'مالوم' به کارگردانی احسان سلطانی به مدت ۷ دقیقه، 'جنگ و صلح' به کارگردانی احسان میرزایی به مدت۶ دقیقه، 'رویارو' به کارگردانی سید علیرضا حسینی به مدت ۵ دقیقه و  'تقاطع' به کارگردانی حسن وحدانی آبریز به مدت ۹ دقیقه در سانس اول روز پایانی جشنواره خبر داد.

وی اظهار داشت: در سانس دوم روز پایانی که اختصاص به پویانمایی دارد فیلم های  'چشمان سرخ'، 'رفت'، 'خورده شده'، 'زر زری کاکل زری'، 'ملکوت'، 'جسم خاکستری'، 'جبیر'، 'وینگ'،  'قصه ی مردی که لب نداشت'،  'این سو، آن سو' اکران می‌شود.

وی ادامه داد: در آخرین سانس روز پایانی اکران در اصفهان نیز فیلم های 'کرگدن'، 'جایی در میان گاوها'، 'ضد ضربه'، 'اجباری'، 'حلق آویز' به نمایش در می آید و تماشای تمامی فیلم‌های این جشنواره برای عموم رایگان است.  

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ در تهران در حال برگزاری است و بخشی از فیلم های آن به طور همزمان در روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان در پردیس سینمایی اصفهان اکران می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.