حمیدرضا تاملی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهری اردستان افزود: امید می‌رود شهرداری بتواند با این مقدار قیر افزون‌ بر ۴۰ هزار مترمربع از معابر محله‌های دارای بافت فرسوده اردستان را آسفالت کند.

وی با اشاره به بررسی میدانی آخرین وضعیت فنی و مالی طرح‌ها بیان کرد: خوشبختانه شهردار فردی تحصیل‌کرده، با انگیزه، آشنا به محیط شهری و خوشفکر است که توانسته در این مدت کوتاه (نزدیک به یک ماه) فعالیت‌های عمرانی شهرداری را احیا کند.

فرماندار اردستان اضافه کرد: کارهای اساسی بسیار خوبی شامل پارک پردیسان (ویژه بانوان) با اعتبار افزون بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای داخلی شهرداری و طرح‌های دیگری مانند مرمت پل زیرگذر ورودی جنوب شهر، ساخت مسیر هدایت روان‌آب خیابان آیت الله هاشمی رفسنجانی، آسفالت کوچه پیراسحاق راهمیان، ادامه عملیات تکمیل ترمینال و ساخت میدان ابتدای مسکن مهر نیز در حال اجرا بوده که امید می‌رود مردم به زودی ثمرات آن را ببینند.

وی در ادامه حوزه وسیع و پراکنده خدمات شهری،کمبود منابع مالی و پایین بودن درآمد را معضل‌های بزرگ شهرداری اردستان برشمرد و تاکید کرد: شهرداری نیازمند برخورداری از نیروهای متخصص در زمینه‌های مرتبط با امور شهری است تا بتواند خدمات شایسته و کارشناسی شده به مردم ارائه کند.

تاملی همچنین تصریح کرد: در دوره‌های گذشته از سوی دست اندرکاران اقدام موثری در جهت تامین نیروهای تخصصی برای شهرداری اردستان صورت نگرفته و کارها به طور کامل کارشناسی انجام نمی‌شده است.

اردستان ۱۶ هزار نفری با وسعت ۶۷۰ هکتار شامل ۱۹۵ هکتار بافت تاریخی و ۶۰ هکتار بافت فرسوده در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال‌شرقی اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.