هوشنگ طالبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: افزایش و بهسازی دانشکده‌های این مرکز بزرگ آموزشی، نقش موثری در پذیرش بیشتر دانشجویان و بهبود شرایط آموزشی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از اقدامات مذکور توسط خیران و نیکوکاران انجام می‌شود و امیدواریم روند حمایت آنان سال به سال بیشتر شود و در ابعاد گوناگون گسترش یابد.

رییس دانشگاه اصفهان اضافه کرد: در سال ۹۷ ساختمان دانشکده علوم تربیتی با مساحت ۱۴ هزار متر مربع به اتمام رسید و از مهر گذشته بهره‌برداری از آن آغاز شد، ساختمان دانشکده زیست‌شناسی و زمین‌شناسی  با ۱۰ هزار متر مربع کامل شد و در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

طالبی خاطرنشان کرد: ساختمان دانشکده آموزش‌های مجازی و الکترونیک نیز با حمایت خَیر در حال احداث و پیشرفت خوبی داشته است و امیدواریم بتوانیم آن را در سال آینده به اتمام برسانیم.

وی گفت: عملیات اجرایی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه اصفهان با کمک احمد قیصری از پیشکسوتان عرصه حقوق و وکالت و همسر وی پنجشنبه گذشته آغاز شد و قرار است در قالب تفاهمنامه‌ای با شهرداری و جلب مشارکت این نهاد ظرف مدت یک سال تکمیل شود.

دانشگاه اصفهان بعنوان دانشگاه جامع و مادر استان اصفهان با داشتن حدود ۱۵ هزار دانشجو و ۶۵۰ عضو هیات علمی، یکی از مراکز علمی برتر کشور است.
این دانشگاه بعنوان یکی از دانشگاه‌های منتخب ایران در طرح تبدیل به یکی از پنج دانشگاه برتر کشور در تراز بین المللی جای دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.