امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در نشستی خبری افزود: در نیمه دوم، بازی خوبی ارائه کردیم و می‌توانستیم بدون "نیازمند" دروازه‌بان تیم خود هم رکوردشکنی کنیم و دروازه تیم بسته باشد.

در دقیقه ۶۷ دیدار، پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان رکورد بسته نگه‌داشتن متوالی دروازه خود در ۸۷۲ دقیقه را که در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران بی‌سابقه محسوب می‌شود، شکست که این امر با تشویق بی‌امان هواداران تیم سپاهان رو به‌رو شد.

قلعه‌نویی اظهار داشت: پنالتی صدرصد تیم ما توسط داور گرفته نشد و امروز یکی از روزهای خوب دروازه‌بان تیم سایپا بود که بازی خوبی ارائه‌ کرد.

سرمربی سپاهان گفت: وقتی در یک بازی توپ‌هایتان گل نمی‌شود چه باید کرد، من از بازی تیمم در نیمه دوم راضی‌ هستم ولی نتوانستیم پیروز میدان شویم.

وی با ابراز ناخرسندی از نتیجه به‌دست آمده گفت: بازی زیبا و لذت‌بخشی بود، سپاهان روند خوبی دارد ولی از بیرون کارهایی می‌شود که تیم ما ضرر ببیند.

قلعه‌نویی اظهار داشت: دروازه‌بان تیم ما که در هشت هفته لیگ برتر تاکنون گل نخورده و رکود زده، از دروازه‌بان‌های خوب تاریخ فوتبال ایران است و بازیکن بااخلاقی است که امیدوارم موفق باشد.

وی با بیان‌اینکه در این بازی به‌دنبال شکستن رکورد نبودیم، تصریح کرد: در این دیدار تیم ما موقعیت و فرصت‌های زیادی داشت که تبدیل به گل نشد که جای تعجب دارد.

سرمربی سپاهان با اشاره به شعارهایی که در باره وی داده می‌شود، گفت: این شعارها برنامه‌ریزی شده است و یک اتاق فکر بیرون از فدراسیون، این اقدام‌ها را طراحی می‌کند کمااینکه حتی قبل از بازی به من می‌گویند که قرار است کدام سکو علیه من شعار بدهند و این چنین هم می‌شود.

وی همچنین با قدردانی از هواداران سپاهان به‌خاطر حمایت‌شان از این تیم افزود: امیدوارم سکوهایی پایین ورزشگاه نقش جهان هم پُر شود، در بازی امروز هواداران قبل، حین و بعد از پایان بازی به‌شدت ما را تشویق کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و سایپای تهران در هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ و ۴۵  دقیقه امروز جمعه سوم آبان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد و در پایان با درخشش دروازه‌بان سایپا، بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.