به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، افزود: تیم گسترش فولاد بازیکنان خوب و تیم یکپارچه ای دارد.
وی اظهارکرد: این بازیکنان چند سال کنار هم بازی می کنند و بازی آسانی برای ما نخواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم در این دیدار بازیکنان سپاهان با اجرای تاکتیک‌های مدنظرم، حریف را شکست دهند.
وی با بیان اینکه همه بازیکنان را برای دیدار با تیم گسترش فولاد تبریز در اختیار داریم، درعین حال به مصدومیت جزئی رضا میرزایی بازیکن تیمش اشاره کرد و گفت: این بازیکن نیز روز گذشته در تمرینات تیم سپاهان شرکت کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: کادرفنی این تیم سعی کرده است تا انسجام و هماهنگی بازیکنان در همه خطوط افزایش یابد زیرا باعث به وجود آمدن موقعیت‌های زیاد می شود.
وی درباره استفاده از بازیکنان امید سپاهان در ترکیب تیمش گفت: بازیکنانی مثل رضا دهقانی و رضا میرزایی از تیم امید سپاهان به ما اضافه شده‌ اند و ما این روند را ادامه خواهیم داد.
کرانچار درباره جایگاه هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در آسیا گفت: جایگاه ایران بالاتر از این است و در این مورد باید تجدید نظر شود.
وی از هواداران تیم فوتبال سپاهان خواست تا با حضور در ورزشگاه نقش جهان همانند گذشته این تیم را حمایت کنند.
تیم فوتبال سپاهان عصر فردا ( جمعه ) در چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است.
8114 / 2093 ** خبرنگار: امیر حسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.