حسین سیستانی محمدآبادی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی سروش بادران افزود: این خدمات انواع مختلفی دارد اما مهمترین آنها ایمنی در مقابل حوادث و آتش‌سوزی در این شهرکهاست.

وی گفت: آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی کل سرمایه و حاصل عمر یک مجموعه را از بین می‌برد و خسارت‌های زیادی را بوجود خواهد آورد.

فرماندار شهرستان اصفهان اظهارداشت: تاکنون حدود ۳۱ ایستگاه آتش‌نشانی در نواحی و شهرکهای صنعتی استان توسط شرکت شهرکهای صنعتی ایجاد شد و امروز هم یکی از این ایستگاهها با تعداد قابل توجه آتش‌نشان و خودرو اطفا حریق به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: نیروها و تجهیزات این ایستگاه خدمات خود را در صورت وقوع حادثه، به روستاها و شهرهای همجوار هم ارائه خواهند داد.

سیستانی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این ایستگاه آتش‌نشانی نعمت با ارزشی برای خدمت به صنعتگران و تولیدکنندگان در سال رونق تولید محسوب می‌شود.

ناحیه صنعتی سروش در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان واقع شده و از سه جهت شمال، غرب و شرق به زمین‌های کشاورزی سروش بادران محدود می‌شود و از جنوب به جاده اصفهان- سروش بادران امتداد می‌یابد.

در شهرستان اصفهان ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و ۲ شهرک صنعتی خصوصی با ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت وجود دارد.  

استان اصفهان با  ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی در ۱۲ هزار هکتار و ۱۲۰ هزار نفر اشتغال از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.