یکی از سرمایه‌گذاران شرکت یادشده که نامش را  " صدرا نفت پارسیان "  عنوان می کرد، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سه هزار نفر  با سرمایه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما اکنون مالباخته شده‌اند. 

زهرا جباری پور افزود: این پالایشگاه نفت از سال ۱۳۹۰ برای سرمایه گذاری اقدام به پذیره نویسی کرد و ما نیز به دلیل اینکه گفته می شد شرکت یادشده، تولیدی است و از عواید تولید سود پرداخت می کند اقدام به سرمایه‌گذاری در این شرکت کردیم. 

وی با اشاره به اینکه قراردادهای سرمایه‌گذاری در این شرکت بصورت مضاربه ای منعقد شده است، گفت:  مدیرعامل پالایشگاه از سال ۹۶ بنا به دستور مقام قضایی بازداشت شده است و سرمایه گذاران در دو سال و نیم گذشته سودی دریافت نکرده اند. 

سجاد امیری یکی دیگر از سرمایه گذاران اظهار داشت: در سال ۹۳ با ۱۰۰ میلیون تومان در این شرکت سرمایه گذاری کردم اما مدیرعامل شرکت در سال ۱۳۹۶ اعلام کرد که برای پرداخت سود سرمایه‌گذاران دچار مشکل مالی است و نمی تواند سودی پرداخت کند. 

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران خواهان پرداخت اصل پول و مطالبات خود هستند، گفت:  تلاش‌های زیادی برای بازگشت سرمایه و پرداخت مطالبات سرمایه‌گذاران انجام شده است اما تاکنون این تلاش‌ها بی نتیجه مانده است. 

امیری ادامه داد: هدف ما از حضور مقابل استانداری اصفهان تسریع در رسیدگی به پرونده شرکت و برطرف شدن مشکل سرمایه‌گذاران این شرکت است. 

در جریان برپایی این اجتماع مقرر شد چهار نفر از سرمایه‌گذاران با حضور در معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان خواسته های خود را با مسئولان این معاونت در میان بگذارند. 

افراد یاد شده پس از سه ساعت متفرق شدند. 

امکان دسترسی خبرنگاران ایرنا به مدیران و صاحبان  شرکتی که افراد یادشده معترض آن بودند در زمان تهیه و مخابره خبر  فراهم نشد.

/ ۶۰۲۲ / ۲۰۹۳   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.