علیرضا نصر اصفهانی روز یکشنبه در نود و نهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که باید فضای کشور به سمت این انتخابات مهم هدایت و زمینه حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور فراهم شود.

وی لازمه حضور مردم در پای صندوق‌های رای را ایجاد امید در رای دهندگان و نامزدها دانست و اظهار داشت:  گروه‌های سیاسی و احزاب درزمینه ایجاد شور و نشاط انتخابات تاثیر به سزایی دارند و در این پیوند باید نیروهای سیاسی موثر خود را به عنوان نامزد معرفی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یکی از عوامل موثر در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را پرهیز از رفتارهای سلیقه‌ای بیان کرد و افزود: در انتخابات، حقوق آحاد جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اگر به دنبال پیروزی نظام هستیم باید شرایط را برای حضور پر نشاط مردم را در انتخابات مهیا کنیم زیرا بی‌توجهی به منافع ملی و توجه به منافع شخصی و حزبی حضور حداقلی مردم را به همراه دارد.

نصر اصفهانی در ادامه به نقش و جایگاه اصفهان در کشور و جهان اشاره کرد و از دولت‌مردان و نمایندگان مجلس خواهان تلاش برای برطرف شدن مشکلات کلان‌شهر شد.

وی گفت: بی توجهی به مشکلات اصفهان، در آینده خسارت‌های جبران ناپذیری برای کل کشور به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای شهر اصفهان نقش نمایندگان مجلس در برطرف شدن مشکلات اصفهان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: نقش نمایندگان در جلسات به ویژه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نقش به سزایی است و امیدواریم نمایندگان استان اصفهان در مجلس با وحدت و همدلی مطالبات استان را مدنظر قرار دهند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

استان اصفهان با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران دارای ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.  

برخوردهای متکبرانه برخی مدیران شهرداری مورد تایید شورای شهر نیست

همچنین امیر احمد زندآور عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار جلوگیری از برخوردهای متکبرانه برخی مدیران شهرداری با کارمندان زیر مجموعه شد و تصریح کرد: گاهی در برخی از سازمان‌ها، مناطق و ادارات شهرداری اصفهان اخباری از برخوردهای متکبرانه و خارج از دایره ادب از سوی مدیران شنیده شده است که به هیچ عنوان مورد تایید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیست و شهردار باید این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: هیچ عاملی به اندازه احترام گذاشتن به کارمندان در رفتار آنها تاثیر ندارد و معدود مدیرانی که گاه به این نکته بی توجهی می‌کنند باید بدانند که یک مدیر تنها با کسب احترام زیردستان می‌تواند قدرت و نفوذ به دست آورد.

این عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه تعداد زیادی پرونده از حدود یکسال قبل در اداره حقوقی شهرداری اصفهان باقی مانده است از شهردار خواست تا زمینه سرعت بخشیدن به بررسی این پرونده‌ها را فراهم کند.

دیگر عضو شورای شهر نیز خواهان توجه بیشتر شهرداری به نیروی انسانی شد و گفت: منابع انسانی موضوع بسیار مهمی است که نباید مورد بی توجهی قرار گیرد. 

پورمحمد شریعتی نیا بی‌عدالتی را مهمترین عامل کاهش انگیزه کارکنان و موجب بروز خسارت بر سازمان دانست و گفت: مقتضی است شهردار در اسرع وقت عدالت در پرداخت‌ها برای همه مدیران، کارکنان، کارشناسان مدیریت شهری اعم از نیروهای رسمی، قراردادی و شرکتی را با شفافیت تمام اعمال کند.

در این جلسه لایحه پیشنهاد افزایش اختیارات تفویضی به شهردار، معاونان و مدیران شهری مطرح شد که اعضای شورا با این لایحه مخالفت کردند و  همان اختیارات پیشین به قوت خود باقی ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.