سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان، گفت: در پرتو این روحیه، توجه به توانمندی‌های درونی  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در چنان اقتداری قرار دارند که دشمن جرات کوچکترین تعرضی به خود نمی‌دهد.
وی اظهارداشت: دشمن سال گذشته وعده می‌داد که با تشدید تحریم‌ها و تهدیدها سعی در تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران داشت.
وی با اشاره به وعده های مرحله ای دشمن، افزود: در یک مرحله بحث تابستان داغ را مطرح کردند، در مرحله بعد گفتتد تا کریسمس جمهوری اسلامی ساقط می شود و پس از آن می گفتند که جمهوری اسلامی ایران نمی تواند جشن ۴۹ سالگی خود را برگزار کند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: بر خلاف وعده های دشمن جمهوری اسلامی با اقتدار جشن چهل سالگی خود را با حضور بیش از پیش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار کرد و دشمنان این مردم هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
وی با اشاره به جنگ روانی استکبار علیه ایران اسلامی، اظهارداشت: دشمن به منظور تضعیف اراده ملت در ماههای اخیر جنگ روانی گسترده ای انجام داد ولی در همین زمان پدافند هوایی مقتدر پهباد فوق پیشرفته آمریکا را سرنگون کرد.
سردار فدا تصریح کرد: استکبار در برابر این اقدام جمهوری اسلامی رجز خوانی و تهدید کرد ولی در نهایت با ذلت از ایران بابت هدف قرار ندادن هواپیمای با سرنشینان آمریکا تشکر کردند.
وی با اشاره به توقیف نفتکش ایران در تنگه جبل الطارق توسط انگلیس، گفت: اقتدار ایران اسلامی به گونه ای است که تنها چند روز پس از این اتفاق، نفتکش اسکورت شده انگلیسی در برابر چشمان ناوهای جنگی آنها توقیف و به بنادر جمهوری اسلامی آن منتقل شد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه این توفیقات در پرتو عنایات الهی محقق شد،  اضافه کرد: فرمول حمایت های الهی با توکل به خدا و چشم امید داشتن به بیگانگان حاصل می شود.
وی گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها غیر قابل اعتماد هستند  و لذا نباید به بیگانگان امید داشت.

۶۰۲۶//۷۱۳۴/
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.