تیران و کرون

امام جمعه تیران و کرون گفت: گمان و حدس آمریکا بر حمله پهبادهای ایرانی به عربستان ناشی از آگاهی آن ها نسبت به پیشرفت نظامی کشورمان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: دشمن به پیشرفت نظامی کشور ایران آگاه است و ایران‌جز کشورهای موفق در ساخت تجهیزات نظامی مثل پهباد است.

وی بیان کرد: آمریکا از ظرفیت های نظامی خود برای حمایت از عربستان برای حمله به یمن استفاده کرده و کسی هم این حکومت آدم کش و کودک کش را محاکمه نمی کنند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: شکست عربستان به دنبال حمله پهباد یمن برای آمریکا و آل سعود غیر منتظره بود و ایران را متهم به این موضوع کرده اند.

وی همراهی اروپایی ها با آمریکا را نمونه ای از چهره دشمنی آن ها با ایران بیان کرد و گفت: آن ها در موضوع برجام با ایران همراهی نداشتند ولی الان به دنبال مذاکره رییس جمهور ما با ترامپ هستند که این اتفاق نخواهد افتاد.

 رشیدیان توجه به توان داخلی کشور و منویان رهبرمعظم انقلاب اسلامی را از مهمترین برنامه ها برای پیشرفت کشومان بیان کرد و گفت: اعتماد به آمریکا و کشورهای هم پیمان آن ها منفعتی برای کشور نداشته و فرصت ها را تنها از بین می برد.

وی اضافه کرد: باید تمام تلاش و توان خود را برای مدیریت داخلی کشور و دوری از دلبستگی به خارج مرزها بکار ببندیم تا اینکه به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

۷۱۳۱

نایین

امام جمعه نایین گفت: در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف ما بیش از ۲۳۰ هزار شهید را تقدیم نظام و اسلام کردیم که امروز دفاع ما به یک جبهه مقاومت و الگویی برای مجاهدان در منطقه و سطح عالم تبدیل شده‌ است.

حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع)نایین با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور و اسلام داشت و آثار آن را باید همواره زنده نگهداشته داشت و آن را به روز برای نسل جوان بیان کرد و این خاصیت خون شهید است که در طول تاریخ همیشه زنده است

وی گفت: وقوع انقلاب اسلامی و پیروزی عزت مندانه ملت ایران در دفاع مقدس به رهبری امام راحل، کانون های مقاومت در برابر ظلم و ستم استکبار را در اقصی نقاط عالم امیدوار، راسخ و مصمم کرد بطوریکه امروز می بینیم در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و لبنان این کانون ها با عزم راسخ مقابل زورگویی های استکبار جهانخوار و ارتجاع عرب ایستاده اند.

به گفته وی، آثار دفاع مقدس برای کشور همواره برکت داشته است و در این مسیر باید حرکت کرد تا در جهان با اقتدار و با صلابت ماند چرا که نظریه ولایت فقیه در این دوران اثبات شد و جوانان پیرو ولی‌فقیه به میدان آمدند و این جوانان عاشورایی و زیارت خوان به میدان آمدند و از ایران دفاع کردند.

سجادی اظهار داشت: ریشه‌های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس محکم و انقلاب اسلامی به جهان صادر شد و طمع شکست را به جهانخواران چشاندن و همه باید به ابعاد دفاع مقدس توجه کنند و برای زندگی امروز به این گنجینیه رجوع کرد.

وی اظهار داشت: دشمن مدتهاست تلاش دارد با محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی و انواع ناجوانمردی های دیگر نظام اسلامی را ساقط کند اما با رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و پایداری مردم ولایی راه به جایی نبرده است و ملت ایران روز به روز در دنیا عزتمندتر و قدرتمندتر شده و دشمنان انقلاب اسلامی ضعیف تر و مستاصل تر می شوند.

امام جمعه با تقدیر از موکب نایین خواستار حضور پرشور مردم در حماسه اربعین شد و گفت: تقویت موکب ها و پشتیبانی از زائران را برای شکوه بیشتر این حرکت باید جدی بگیریم.

۷۱۳۶

خور و بیابانک

امام جمعه خور و بیابانک گفت: اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان داخلی راهکار برون رفت از مشکلات و ایستادگی در برابر هرگونه تحریم های خصمانه دشمنان است.

حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور در جوار امامزاده سید داود( ع)  افزود: نباید در برابر هر گونه ناملایمات و تحریم های دشمنان تسلیم شد چرا که مقاومت و ایستادگی بهترین پاسخ به دشمنان است.
وی ادامه داد: با رونق تولید وابستگی ما به دشمن کاهش پیدا می کند و باور داشتن به ظرفیت های کشور، کلید موفقیت در برابر تحریم های ظالمانه است.
مهدی نژاد خاطرنشان کرد: بصیرت و دشمن شناسی مهمترین نیاز جامعه اسلامی است تا از این طریق مردم از توطئه های دشمنان آگاه شوند.
وی ادامه داد: اکنون مسلمانان بیشتر از گذشته نیازمند اتحاد و همبستگی هستند تا بتوانند در مقابل دشمنان مقاومت کنند.
مهدی نژاد خاطرنشان کرد: نباید در جبهه جنگ اقتصادی دلسرد شویم، بلکه باید با تکیه بر تولید ملی و اعتماد به نیروی جوان، در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.
۹۸۶۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.