مجید حججی روز پنجشنبه در نشست تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب تیران و کرون افزود: حوادث ترافیکی در جاده های تیران و کرون رو به رشد و حجم بالایی از پرونده های قضایی را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در راه باید رفع نقاط پرحادثه و همچنین بهبود رفتار ترافیکی در دستور کار قرار گیرد و دادگستری شهرستان  این موضوع را به صورت ویژه با تعامل بین نهادهای اداری دنبال کند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به همکاری بین دستگاه های دولتی و دادگستری خاطرنشان کرد: این تعامل و همکاری در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات منطقه کارساز بوده که ورود دادستانی به پرونده های تولیدی و همکاری در رفع موانع به رونق تولید کمک کرده است.

وی اضافه کرد: بازخواست از نهادها و بانک هایی که در مسیر سرمایه گذاری با رفتارهای سلیقه ای مانع تراشی می کنند موجب همکاری و تعامل و رفع این معضلات شده است.

حججی هم افزایی و همبستگی برای خدمت به مردم را ضروری بیان کرد و اظهارداشت: اختلاف و نبود همکاری ها هیچ ثمره ای نداشته و خیانت به جامعه است.

وی تشکیل کارگروه رفع موانع تولید را بستر و فرصتی ارزشمند برای خدمت رسانی به توسعه اقتصادی شهرستان اعلام کرد و گفت: در کارگروه رفع موانع تولید نیازهای منطقه و چالش های هر واحد بررسی و با ارائه راهکار و بومی سازی قوانین به آن ها برای فعالیت اقتصادی کمک می شود.

در این نشست که در محل فرمانداری تیران و کرون برگزار شد از تلاش های مجید قربانی و غلامعلی بت شکن رئیس دادگستری و دادستان قبلی تقدیر و سجاد پناهی به عنوان رییس دادگستری و رضا عباسی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شدند.

امسال 16 نفر در تصادفات جاده ای تیران و کرون جان خود را از دست داده اند.

تیران و کرون دارای نقاط پرحادثه ترافیکی بوده که در برنامه ملی و استانی قرار گرفته است

7131/6026/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.