دیدار تیم هایپر شهر شاهین شهر و شاهین کرمانشاه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت  ۱۸ امروز در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شاهین شهر با حضور بیش از ۲۰۰ هوادار شاهین شهری برگزار شد و در پایان نماینده اصفهان بود که توانست با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ در این دیدار به پیروزی برسد.

تیم هایپرشهر شاهین شهر که در دیدار هفته قبلی خود توانسته بود با نتیجه یک بر صفر ارژن شیراز را در خانه حریف شکست دهد با روحیه دو چندان به دیدار نماینده کرمانشاه رفت و توانست در  یک بازی هجومی و زیبا در نیمه نخست توسط حمید کاهنده به گل برسد. این نتیجه در حالی بود که تیم میهمان نیز موقعیت هایی برای گلزنی داشت که بازیکنان این تیم آنها را به راحتی از دست دادند.

در نیمه دوم نیز بازیکنان هایپر شاهین شهر حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیده بودند که در گلزنی ناکام ماندند و تیم شاهین کرمانشاه نیز چندین موقعیت خوب داشت که با واکنش دروازه بان حریف روبه رو شد.

در ادامه بازی هایپر شاهین شهر برای اینکه بتواند خود را از میانه های پایین جدول لیگ برتر فوتسال کشور به بالا بکشاند هجومی تر شد و توانست در یک بازی پرگل ۵ گل دیگر که توسط کامبیز گمرکی ۲ گل، رضا آبگون و ابراهیم حسینی به ثمر برساند. برای شاهین کرمانشاه نیز در این دیدار کوروش محمدی و فرید نادری گلزنی کردند و در ادامه تلاش هر دو تیم برای گلزنی بی ثمر بود و این دیدار با نتیجه ۶ بر دو به سود میزبان خاتمه یافت.

این دیدار را انور ابراهیم پور  با کمک های علی اسماعیل سزاری ، محمد بیاتی ، مصطفی زینی قضاوت کردند و ناظر بازی نیز صدرالدین موسوی بود.

با این پیروزی  هایپر شهر شاهین شهر  با ۱۴ امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد و شاهین کرمانشاه نیز با ۱۰ امتیاز در رده ۱۲ ماند.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.