به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب که به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به رقابت های امسال آمده بود، برخلاف انتظار بسیاری از هواداران و علاقه مندان به ورزش نتوانست موفقیت هایش را تکرار و نتایج خوبی را کسب کند.

مسابقات امسال لیگ برتر با حضور ۱۱ تیم و در ۲ گروه ۶ و ۵ تیمی برگزار شد که تیم زاگرس در گروه اول با نیروی زمینی کازرون، ذوب آهن اصفهان، ستارگان دشستان، سربداران سبزوار و زغال سنگ طبس همگروه شد.

نماینده اسلام آبادغرب در اولین مسابقه این فصل ۲۵ مرداد به مصاف تیم تازه صعود کرده زغال سنگ طبس رفت و موفق شد حریف خود را با حساب ۳۱ بر ۲۲ شکست دهد.

تیم زاگرس در دومین مسابقه این فصل مهمان ذوب آهن بود و در دیداری خارج از انتظار ۲۷ بر ۲۰ نتیجه را به حریف اصفهانی خود واگذار کرد.

زاگرس اسلام آبادغرب در سومین مسابقه میزبان ستارگان دشستان بود و توانست با برتری ۳۰ بر ۲۲ دومین پیروزی این فصل خود را جشن بگیرد.

این تیم در چهارمین مسابقه هم با حساب ۳۲ بر ۳۱ برابر سربداران سبزوار پیروز شد ولی در پنجمین دیدار خود با حساب ۲۲ بر ۲۰ نتیجه را به نیروی زمینی کازرون واگذار کرد.

در پایان مسابقات نیم فصل، تیم زاگرس با انجام پنج مسابقه، سه پیروزی و ۲ شکست، ۱۳۳ گل زده، ۱۲۴ گل خورده، تفاضل ۹+ و با ۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه اول ایستاد.

زاگرس در نیم فصل اول انتظارات را برآورده نکرد

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم ما برخلاف آنچه که ابتدای فصل انتظار داشتیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و نتایج لازم را کسب نکرد.

سجاد اعظم افزود: هرچند بازیکنان در نیم فصل زحمات زیادی کشیدند اما مصدوم شدن چند بازیکن پیش از آغاز مسابقات و در حین برگزاری رقابت ها باعث شد کار برای ما مقداری سخت شود.

وی تصریح کرد: با این حال به آینده تیم بسیار خوشبین و مطمئنم نتایج بسیار بهتری را در نیم فصل دوم کسب خواهیم کرد.

اعظم تصریح کرد: با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و انجام بازی های خانگی مقابل ۲ حریف سرسخت تیم (نیروی زمینی و ذوب آهن) در خانه به طور قطع امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب به بازی روز گذشته این تیم برابر نیروی زمینی نیز اشاره و با بیان اینکه انتظار یک بازی سخت را داشته است، گفت: حریف یکی از اصلی ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی است و در هر پستی ۲ بازیکن ممتاز دارد.

وی تصریح کرد: این تیم در سه فصل اخیر به جز یک شکست برابر ما در سال گذشته دیگر به هیچ حریفی در خانه نباخته و جزو تیم های بسیار خوب به حساب می آید.

اعظم همچنین داوری ضعیف را یکی از علل شکست این تیم در بازی برابر نیروی زمینی کازرون عنوان کرد و گفت: حتی حریف نیز از نحوه قضاوت مسابقه معترض بود.

عملکرد زاگرس در نیم فصل اول راضی کننده نبود

هوشنگ کاکلوند سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب، عملکرد این تیم را در نیم فصل اول مسابقات دور مقدمانی راضی کننده ندانست و گفت: تیم ما از ۱۰ امتیاز ممکن باید حداقل هشت امتیاز کسب می کرد اما در نهایت موفق به کسب ۶ امتیاز آن شدیم.

وی ادامه داد: در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان نیز نباید به این سادگی نتیجه را به حریف واگذار می کردیم چرا که توان شکست دادن این تیم را داشتیم.

کاکلوند تصریح کرد: ما در مسابقات رفت ۲ بازی سنگین با تیم های ذوب آهن و نیروی زمینی برگزار کردیم که هردوی آنها در زمین حریفان بود و به طور قطع در مسابقه برگشت شرایط به نفع ما بوده و نتایج لازم را کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب همچنین به شکست روز گذشته این تیم برابر نیروی زمینی کازرون اشاره کرد و گفت: مصدومیت نابهنگام رحیم مومنی زاده مهاجم تیم که بسیار خوب بازی می کرد نقش موثری در شکست تیم ما داشت.

وی گفت: در نیمه نخست ما برتر از حریف بودیم و با پیروزی نیز به رختکن رفتیم اما بروز یکسری مشکلات باعث شد تا در دقایق آخر بازیکنان مقداری از قدرتشان کاسته شده و نتیجه را واگذار کنیم.

کاکلوند در پایان اظهار داشت: تیم زاگرس در نیم فصل دوم بهتر ظاهر شده و به طور قطع نتایج بهتری نسبت به دور رفت کسب می کنیم.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.