مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان روز شنبه در جمع هادیان سیاسی و روحانیون مساجد سمیرم، اظهار داشت: در جای جای بیانیه گام دوم شاهد تاکید رهبری بر نقش جوان و جوانان در تحقق اهداف انقلاب و نظام هستیم.

حجت الاسلام سید شفاعت الله موسوی با بیان این که میدان دادن به جوان ها و تاکید بر انتقال روحیه ما می توانیم از دیگر نکته ها در بیانیه است افزود: دانش افزایی با تکیه بر اخلاق و معنویت نیز مورد نظر معظم له است.

وی خاطرنشان کرد: هر حرکت و فعالیتی اگر با معنویت و تقوا همراه شود بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت و ما نیز باید در این مرحله بر محور ارتقا معنویت و اخلاق جامعه متمرکز شویم.

مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه اصفهان تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی و دوری و مقابله با منش و روش زندگی غربی نیز در ادامه بر آن تاکید و توصیه شده و همگان باید با عمل کردن، گفتمان سازی و مطالبه گری این موارد را دنبال کرده و محقق کنیم.

وی ادامه داد: سیاست اصلی دشمن در دوره کنونی جهل و ناآگاه نگه داشتن مردم است یعنی همان کاری که معاویه در صدر اسلام انجام می داد و دشمنان امروز نیز همان روش را اجرا می کنند.

به گفته حجت الاسلام موسوی، نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب ابتدا تجربه گرفتن از گذشته، سپس توجه به برنامه دشمن و دوری از ساده انگاری در این بخش است چرا که بزرگترین تاکتیک آنها غفلت ما از برنامه ها و توطئه های پی در پی آنان است.

این مقام مسوول در حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه اصفهان، اظهار داشت: پای بندی به اصول، دفاع از مظلومان، مدیریت جهادی با توصیه نسبت به بهره گرفتن از جوان ها، حرکت به سمت قلّه های دانش، مبارزه با فساد و تاکید بر معنویت و اخلاق راهبردهای بیانیه گام دوم هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبری در این بیانیه راهبردها و سیاست های کلی را مشخص کرده اند افزود: مخاطب گام دوم عموم مردم و مسوولان هستند و هر کسی در حوزه کار و فعالیت خود باید نقش خود را به بندهای بیانیه تطبیق دهد تا به تدریج شکوفایی و بالندگی نظام در ۴۰ سال دوم به ثمر بنشیند.

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی از جمله نتایج و ثمرات انقلاب را تثبیت امنیت و تمامیت ارضی، جهش در علم و دانش، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت، ارتقاء بینش سیاسی عمومی و ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان عنوان کرد.

شناخت منطقه ای و محلی ظرفیت ها و توانمندی ها برای کار بهتر در هر بخش، اهمیت آموزش وپرورش و مدارس به عنوان مراکز حساس عمومی و فرهنگی برای کار و تلاش بیشتر در ابعاد مختلف بیانیه گام دوم، توجه به دانشگاه ها و جوانان، حضور بیشتر و موثر روحانیون در محافل عمومی و مدارس، مطالبه گری برنامه ها و راهبردها از مسوولان و اهمیت دادن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از جمله مهمترین موارد عنوان شده حاضران در این نشست بود.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری سمیرم با افزون بر ۲۲ هزار بسیجی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

۷۱۴۷/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.