به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز چهارشنبه در همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تلاش ها و اقدامات خالصانه اصفهانی ها در خوزستان همانند نگین روشن و درخشان است.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در مورد مردم سخاوتمند و بخشنده استان اصفهان، گفت: اصفهانی ها از خودشان کم می گذارند اما برای مردم و خدا خرج می کنند.
به گفته وی، مردم این خطه ولخرجی نمی کنند اما در مواقع لزوم برای خدا و دیگر هموطنان خود جان هم می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اظهار داشت: ملت ایران با برگزاری این گونه مراسم، راهپیمایی ها و شهادت ها به پیشرفت های و پیروزی دست یافتند و دشمن را شکست دادند.
وی با اشاره به این که حضور در راهپیمایی های حمایت از انقلاب به قلب انسان نور می دهد تصریح کرد: جوانهای نسل امروز که امام (ره) و انقلاب را ندیدند بهتر از مردم دوران انقلاب از این نظام و ارزش های آن دفاع می کنند و در مواقع لزوم با دفاع از حرم و ولایت جان خود را نثار می کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان نیز در این مراسم گفت: 2 هزار و 500 برنامه با 80 عنوان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اصفهان برگزار شد.
جعفر عسگری با بیان این که این برنامه ها با عنوان' افتخار به گذشته، امید به آینده' برگزار شد افزود: برای زنده نگه داشتن جامعه به آینده انقلاب اسلامی نیاز است تا نشاط اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با انتقاد از برخی دستگاههای دولتی استان اظهار داشت: این دستگاهها باید بتوانند دستاوردهای چهل ساله نظام را در قالب برنامه های مستند به نسل جدید ارائه کنند.
عسگری بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم استان اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن و تشییع باشکوه شهدای پاسدار، 2 حرکت شاخص و ماندگار مردم این استان در سال 97 است.
وی با بیان این که باید حق راهپیمایی روز قدس در اصفهان با جمعیت گسترده و بطور کامل ادا شود خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان از 2 سال گذشته به طرف مصلی بزرگ اصفهان برگزار می شود که مورد اعتراض تعدادی از مردم قرار گرفته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان همچنین تصریح کرد: با توجه به تقارن روز 14 خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و عید سعید فطر ، این مراسم یک روز زودتر و در 13 خرداد ماه برگزار خواهد شد.
همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با حضور امام جمعه، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و شماری از مدیران، مسئولان دستگاههای اجرائی و مدیران رسانه ها در دفتر امام جمعه اصفهان برگزار شد.
در این مراسم از خدمات و تلاش های مدیران و مسوولان شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانها و رسانه ها فعال استان تجلیل شد.
6022/ 7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.