روابط عمومی هلال احمر استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از محسن مومنی افزود: به همت مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون کمک های غیر نقدی به ارزش ریالی بیش از 14 میلیارد ریال جمع آوری و از طریق جمعیت هلال احمر در قالب 30 دستگاه تریلر و کامیون به این مناطق ارسال شده است.
وی اظهار داشت : بیش از 3 میلیارد ریال وجه نقد نیز از طریق صندوق های جمع آوری کمک و نیز فیش های واریزی توسط مردم نیکوکار و خیران در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر استان جمع آوری شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: این کمک های اهدایی شامل آب معدنی، برنج، آرد، نان خشک، کنسروجات، غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتی و شوینده، لباس و چادر مسافرتی است.
وی بیان کرد : مردم می توانند برای واریز وجوهات نقدی خود برای کمک به سیل ‌زدگان از شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد تمامی بانک های سراسر کشور استفاده کنند و همچنین افراد می‌توانند با شماره گیری کد دستوری#112*780* از طریق تلفن همراه مبالغ خود را برای کمک به زلزله‌ زدگان اهدا کنند.
مومنی یاد آورشد: همچنین این جمعیت به منظور یاری رسانی به مردم سیل زده استان های گلستان، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و فارس محموله امدادی شامل 13 هزار و 190 تخته پتو ، 6 هزار و 230 تخته موکت ، 3 هزار و 329 بسته غذایی یک ماهه ، یک هزار و 300 بسته غذایی 72 ساعته ، 2 هزار و 531 تخته چادر امدادی و 2 هزار و 188 تخته چادر مسافرتی در چند مرحله تاکنون به این مناطق ارسال کرده است.
وی تصریح کرد: بیش از 50 نجاتگر و پرسنل عملیاتی این جمعیت به استعداد 9 خودرو کمکدار ، یک دستگاه خودرو ارتباطات ، 27 دستگاه کف کش ، 18 دستگاه موتور برق و 27 دستگاه موتور آبکش روبین به منظور امدادرسانی به مردم سیل زده به استان لرستان اعزام شده اند.
/6022/ 7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.