تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرا مشهد در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸ و پنج دقیقه امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان به دیدار هم رفتند که به تساوری به پایان رسید.

صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور  در ابتدای این دیدار حمله‌هایی را روی دروازه تیم فرش‌آرا مشهد تدارک دید اما بازیکنان در گلزنی موفق عمل نکردند و آن طرف میدان هم تیم میهمان بازی خوبی ارائه داد و توانست در یک موقعیت خوب، با ضربه ایستگاهی از سوی قدرت بهادری به گل نخست دست یابد.

بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان نیز پس از دریافت گل حمله‌های خود را روی دروازه فرش‌آرا بیشتر کردند اما ضربه‌ها با واکنش خوب باقر محمدی، دروازه‌بان حریف روبه‌رو شد.

تیم میزبان ادامه دیدار با ارائه یک بازی هجومی و جذاب توانست در دقیقه ۱۳ با ضربه محمدرضا سنگ‌سفیدی، گل خود را جبران و نتیجه را مساوی کند.

۲ دقیقه پس از آن نیز توپ پیمان حفیظی بازیکن گیتی‌پسند با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و گل نشد.

بازیکنان فرش‌آرا هم پس از دریافت گل چند موقعیت خوب برای گلزنی به دست آوردند که از سوی دروازه‌بان گیتی پسند مهار شد.

محمدرضا سنگ‌سفیدی اما در دقیقه ۱۶ با رد شدن از ۲ بازیکن تیم فرش‌آرا دروزاه‌بان این تیم را نیز مغلوب خود کرد و گل زیبایی را به ثمر رساند تا با تشویق هواداران این تیم روبه‌رو شود.

تلاش هر ۲ تیم برای گلزنی در ادامه بی‌نتیجه ماند تا اینکه در پایان نیمه نخست بازیکنان برای تصاحب توپ درگیر شدند که با پادرمیانی داور پایان یافت و نیمه دوم در حالی آغاز شد که داور به سه بازیکن درگیر در  آن صحنه کارت زد نشان داد.

بازیکنان گیتی‌پسند که به صورت هجومی کار را دنبال کردند، شوت‌هایشان با واکنش خوب سنگربان تیم میهمان روبه‌رو شد؛ آن سو بر سر اشتباه بازیکنان گیتی‌پسند، بهزاد عظیمی در دقیقه ۳۵ از فرصت استفاده کرد و با توپ ربایی، گل دوم فرش‌آرا و گل تساوی را به ثمر رساند.

یک دقیقه هم بازیکنان گیتی‌پسند در هجومی دوباره از سوی محمدرضا سنگ‌سفیدی به گل رسید تا سوم گل خود و تیمش را ثبت کرده باشد که در ادامه تیم میهمان بهتر عمل کرد و توانست توسط قدرت بهادری در دقیقه ۳۹ سومین گل  را برای تیمش به ثمر برساند.

برای تیم گیتی‌پسند اصفهان در این دیدار محمد کشاورز، محمدرضا سنگ‌سفیدی، میثم برم‌شوری، سعید احمد عباسی، مسعود یوسف، مرتضی عزتی، حسین فهیمی‌مقدم، ابولفضل حسن‌خانی، حسین عظیمی، پیمان حفیظی، محمدحسین درخشانی، مهدی مهدی‌نیا با سرمربی‌گری حمید بی‌غم به میدان رفتند.

همچنین مقدس باقرمحمدی، حامد سنایی، علی رستمی، محمدرضا پیکان روز، بهزاد عظیمی، سعید سروری، مجید خزاریی، رحمان سارانی، سروش احمدی نیا، قدرت بهادری، بهمن جعفری و علی ابراهیمی با هدایت مجدی مرتضایی برای فرش‌آرا مشهد بازی کردند.

محمدعلی ترحمی، ولی امجدی، علی مرادیان و امید سعدی این دیدار را داوری کردند.

هم‌اکنون تیم گیتی‌پسند اصفهان با ۲۳ امتیاز و هم امتیاز با سن‌ایچ ساوه به دلیل گل زده بیشتر در رده نخست قرار دارد و فرش‌آرا مشهد نیز با ۲۰ امتیاز سوم است.

۸۱۱۴/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.