مجید مرتضایی جمعه شب در پایان دیدار این تیم با سوهان محمد سیمای قم از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی قابل قبول و خوبی را هر ۲ تیم در مقابل تماشاگران خونگرم قمی به نمایش گذاشتند.

وی با تبریک به تیم سوهان محمد سیمای قم به خاطر اینکه تا دقیقه پایانی مسابقه مبارزه کردند و بازی قابل قبولی ارائه دادند، اظهار کرد: می توانیم بگوییم که نیمه اول متعلق به تیم قم و نیمه دوم برای ما بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه چند مهره اثرگذار ما در این مسابقه حضور نداشتند، اما بازیکنان دیگر ما بسیار خوب کار کردند و توانستند جای خالی آنها را در یک بازی بسیار سخت پر کنند.

این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ به مساوی پایان یافت و تیم سوهان محمدسیما با ۴ برد، ۲ مساوی و ۲ باخت و ۱۹ گل زده و ۱۳ گل خورده، ۱۴ امتیازی است و در رده سوم قرار دارد؛ در حال حاضر تیم قم به همراه مس سونگون ورزقان از استان آذربایجان شرقی با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی دارند.

همچنین تیم فرش آرای مشهد از استان خراسان رضوی با ۳ برد، ۳ مساوی و ۲ باخت و ۱۸ گل زده و ۱۶ گل خورده، ۱۲ امتیازی است و در رده پنجم قرار دارد.

سوهان محمد سیما در هفته نهم این رقابت ها، ۳۱ مردادماه سال جاری، ساعت ۱۸ مهمان تیم مس سونگون در تبریز است و فرش آرا نیز در همان تاریخ میزبان تیم مقاومت البزر کرج می‌باشد. 

۷۴۰۶/  ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.