به گزارش روز شنبه ایرنا، تیم فوتسال سن ایچ از ساعت 16 در سالن فجر ساوه با گیتی پسند اصفهان رقابت کرد ولی در پایان بازی نتیجه را به این حریف صدر جدولی واگذار کرد.
با اینکه سن ایچی ها 2 بار توپ را از خطر دروازه اصفهانی ها عبور دادند اما، اغلب دقایق بازی بدون گل بود و در مقابل تیم گیتی پسند چهار گل به تور دروازه تیم ساوجی دوخت.
برای سن ایچ در این دیدار «حمید طاهری» و «مهدی کریمی» گلزنی کردند و گل های تیم گیتی پسند را نیز «محمد درخشانی»، «مهدی جاوید» و «محمد شجری» (2 گل) به ثمر رساندند.
بدین ترتیب جایگاه گیتی پسند با این سه امتیاز بیرون از خانه در صدر جدول رقابت ها در پایان هفته نوزدهم مستحکم تر شد اما سن ایچ با 28 امتیاز به رده هفتم تنزل کرد.
همزمان با این آوردگاه، در مشهد نیز فرش آرای این شهر از شهرداری ساوه میزبانی کرد و در پایان با پیروزی پرگل هشت بر سه مقابل ساوجی ها، موفق شد از نردبان لیگ برتر تا پله سوم صعود کند.
شهرداری ساوه همچنان با هشت امتیازی که از 19 هفته لیگ برتر اندوخته است و با احتساب باخت امروز، جایگاه تثبیت شده اش را یعنی رتبه سیزدهم در لیگ از دست داد و به آخرین تیم جدول تبدیل شد.
رقابت های هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران روز شنبه 24 آذرماه جاری برگزار می شود و تیم شهرداری در ساوه از آذرخش بندرعباس پذیرایی می کند و سن ایچ هم در قرچک با مقاومت این شهر مواجه می شود.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.