فرماندار آران‌وبیدگل روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌ها اظهار داشت: این چهار طرح‌ با اختصاص افزون‌بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارهای بنیاد مسکن، دهیاری‌ها، تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به اجرا درآمد.

اسماعیل بایبوردی این طرح‌ها را شامل آسفالت و بهسازی معابر روستایی، بهسازی معابر، تسطیح و بهسازی جاده بین مزارع روستایی، شرکت تولید کرکره و راویز و اقامتگاه بوم‌گردی عنوان کرد.

وی بیان کرد: طرح  آسفالت و بهسازی معابر روستایی با اعتبار ۲ میلیارد ریال، تسطیح و بهسازی جاده بین مزارع با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، شرکت تولیدی کرکره و راویز با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی و اقامتگاه بوم‌گردی با اعتبار ۱.۸ میلیارد ریال از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید اجرا شد.

فرماندار آران‌وبیدگل با اشاره به اشتغال بیش از ۱۰ نفر در اقامتگاه بوم‌گردی و شرکت تولید کرکره و راویز افزود: بخش کویرات رکورد بهره‌برداری از اقامتگاه‌های گردشگری در شهرستان را شکسته و می‌توان گفت، در شرایط کنونی کشور راه خود را در برای پیشرفت پیدا کرده است.

به گفته وی، ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی با اعتبار بیش از ۱۶۸ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان آران‌وبیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

شهر ابوزیدآباد مرکز بخش ۱۵ هزار نفری کویرات در ۴۰ کیلومتری جنوب‌شرق آران‌وبیدگل قرار دارد.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال استان اصفهان واقع است.

۷۴۷۲/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.