مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان از رونمایی از اپلیکیشن هم نفس خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان سید مهدی مدنیان با اعلام این خبر اظهار داشت: این اپلیکیشن در اصفهان و بر پایه دانش بومی ساخته شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا قصد داریم مسابقه بزرگ غدیریه هم نفس را بر مبنای اپلیکیشن هم نفس برگزار کنیم.

مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان افزود: دانش آزمایی، دانش افزایی و سنجش سطح اطلاعات شهروندان اصفهانی از اهداف این مسابقه است و عموم مردم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و مختص گروه سنی خاصی نیست.

وی تصریح کرد: در بخش تحقیقات مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه، حدود پنجاه هزار سئوال مورد بررسی قرار گرفته که چهار هزار و پانصد سوال آن، طبقه بندی و یراستاری شده و آماده برای مسابقه است.

لازم به ذکر است که سئوالات در حوزه سیاسی، تاریخی، هنر، مذهبی وموارد دیگر است و در ایام غدیر بیشتر سئوالات به مبحث غدیر اختصاص دارد.

مدنیان با اشاره به اینکه وظیفه و رسالت مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه تولید محتوا در فضای مجازی و در حوزه رایانه است خاطرنشان کرد: درحال حاضر، آخرین تولید این مرکز، اپلیکیشن مسابقه‌ای هم نفس است که مرکز تحقیقات حوزه علمیه آن را تولید کرده و موسسه راسخون به عنوان مجری طرح این مسابقه فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در  مسابقه غدیریه هم نفس می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۱۰۴۴ و یا مراجعه به سایت www.hamnafasQ.com اپلیکیشن را در گوشی اندروید خود نصب نمایند و در این مسابقه شرکت نمایند.

مسابقه غدیریه هم نفس از ۲۵ مردادماه به مدت ۱۱ شب، راس ساعت ۱۱ شب برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.