عباس رضایی روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار در جمع فعالان رسانه ای استان اصفهان افزود :رسانه های ارتباط جمعی نقش بسیار مهم و چشمگیری درتغییر نگرش مردم، اعتلای فرهنگ و ارزش های مردم، بر انگیختن عوطف و احساسات مردم و آگاهی بخشی به جامعه دارند.

وی تاکید کرد: تغییر ارزشها و باورها، تنظیم روابط و اعتلای فرهنگ عمومی به قلم و نگارش خبرنگاران بستگی دارد و از این منظر رسانه برای سیاست گذاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: پویایی فرهنگ و زندگی بر عهده خبرنگاران است و من هم به نوبه خود به همه تلاش های خبرنگاران احترام می گذارم و به آن افتخار می کنم که چنین اشخاصی در شهر اصفهان در راستای روشنگری مردم هر روز چنین قدم برمی دارند.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در این سال ها ثابت کرده که با سعه صدر مثال زدنی همواره از نقد منصفانه و غیر مغرضانه استقبال می کند و تاکید همیشگی رییس جمهوری نیز آزادی عمل رسانه‌ها در چارچوب قانون و تضارب آرا بوده است.

رضایی با اشاره به انتشار برخی اخبار نادرست، در فضای مجازی در هفته های گذشته از عدم پیگیری حقوقی این موارد منطبق با سیاست سعه صدر دولت تدبیر و امید، توسط استانداری خبر داد  و بر اهمیت همدلی در شرایط فعلی کشور تاکید کرد.

استاندار اصفهان  ضمن تایید بر اهمیت "پیوست رسانه ای" برای پروژه ها و طرح های بزرگ، از اصحاب رسانه استان خواست در این مورد طرحی را به استانداری اعلام کنند. 

در این مراسم  گروهی از  فعالان رسانه ای ، خبرنگاران و  روزنامه نگاران استان اصفهان تجلیل شدند.

/ ۶۰۲۲ / ۳۰۸۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.