حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عید قربان در آستان مقدس امامزاده احمد(ع) تیران افزود: برخی از افراد در جامعه به راحتی آبروی ریزی کرده و شخصیت اجتماعی مردم را مورد تخریب قرار می دهند.

وی بیان کرد: افراد معتمد محلی و صاحب نفوذ در مسیر جلوگیری از این رفتار غیر دینی و غیر انسانی کار کنند و با نکوهش این نوع رفتار مانع گسترش چنین بی فرهنگی بشوند.

 امام جمعه تیران و کرون با بیان این که تخریب شخصیت و توهین و تهمت زیبنده جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: آمار تخریب افراد بیشتر از آمار ترور است و این رفتار زشت باعث بدبینی در جامعه و تخریب وحدت می شود.

وی به فعالیت های عمرانی تیران و کرون اشاره و اضافه کرد : باید برای تکمیل این پروژه مردم با همدیگر تلاش و برنامه ریزی داشته باشند که به سرانجام برسد.

رشیدیان احداث بیمارستان، توسعه آستان مقدس امامزاده احمد(ع) و ساختمان مصلی را سه پروژه مهم در شهرستان بیان کرد و گفت: برای تکمیل آن ها اعتبارات دولتی و همچنین مشارکت مردم را نیاز دارد.

وی اضافه کرد: تکمیل این سه پروژه در توسعه شهرستان و رفع نیازهای منطقه کارآمد است.

پروژه مصلی پیامبر اعظم(ص) تیران از 10 سال پیش تاکنون در حال انجام است و تاکنون 30 میلیارد ریال برای آن هزینه شد و نزدیک به 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احداث بیمارستان امام رضا(ع) تیران از سال گذشته آغاز شده و توسعه آستان مقدس امامزاده احمد(ع) از 10 سال پیش تاکنون در حال انجام است.

7131/6026/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.