به گزارش ایرنا، امام جمعه کنگان دراین آیین گفت: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه احیا و نهادینه شود.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: امام حسین (ع) بزرگترین شهید امر به معروف و نهی از منکر است و همه پیروان و رهروان حسینی باید در این زمینه به آن حضرت اقتدا کنند.
وی با تحسین فعالیت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اظهارداشت: امیدواریم این مجمع بتواند با بهره گیری از منویات و دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و با رعایت جنبه شرعی و قانونی و با جذب و جلب آحاد مردم و مسئولان در سطح جامعه اثرگذار باشد.
مسئول مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: این مجمع با پرهیز از سیاست بازی و سیاست زدگی براساس آرمان های نظام در اطاعت از ولایت فقیه تشکیل شده و در همین مسیر نیز انجام وظیفه خواهد کرد.
سرهنگ خضر فقیه افزود: تلاش برای اثرگذاری در رشد و تعالی جامعه اسلامی با اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر ب اساس شرع و قانون رسالت مهم مجمع رهپویان است.
وی بیان کرد: این مجمع اقدامات خود را در سطح جامعه از طریق انجام پیگیری های مرتبط با فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بیش از 50 سرفصل مورد نظر رهبر معظم انقلاب دنبال می‌کند که این پیگیری‌ها در سه حوزه امر به معروف و نهی از منکر مردم به مردم ، مردم به دولت و دولت به مردم انجام می‌شود که دراین جا منظور از دولت، همه حاکمیّت اجرایی است.
در این آیین احکام رابطان مجمع رهروان در شهرستان کنگان اهدا شد.
7208/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.