نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: پایه های نظام اسلامی را مردم شکل می دهند و اگر با عملکرد بد خودمان، نارضایتی مردم را سبب شویم در واقع تیشه به ریشه نظام زده ایم.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، سمیه محمودی، عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: آموزش و پرورش رکن اصلی در استان است. در مهرماه امسال 58 هزار نفر در آموزش و پرورش بازنشسته می شوند که 3500 نفر از این تعداد سهم استان اصفهان است.معلمان با حداقل حقوق زندگی می کنند، آینده کشور با شرایط فعلی آموزش و پرورش به کجا خواهد رفت؟

وی افزود: در شهرضا و دهاقان و روستاهای آن با کمبود پزشک و پرستار مواجه هستیم به طوری که روستاهای شهرستان شهرضا فقط دو روز در هفته پزشک و پرستار دارند و آن هم فقط برای 3 ساعت در روز! همین خدمات نامناسب سبب نارضایتی مردم می شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، گفت: پایه های نظام اسلامی را مردم شکل می دهند و اگر با عملکرد بد خودمان، نارضایتی مردم را سبب شویم در واقع تیشه به ریشه نظام زده ایم.

محمودی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های اقتصادی در استان مهم است، ادامه داد: آهنگ رشد توسعه در تمام شهرستان ها باید یکسان عمل کند. باید یک طرح جامع آب برای شهرستان ها داشته باشیم، هم اکنون برخی از روستاهای شهرضا از آب چاه استفاده می کنند که باید در این خصوص فکری شود.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.