رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان گفت: در سال رونق تولید با تلاش مجموعه دستگاه‌ها مختلف، ورودی جمعیت بیکاری نسبت به سنوات گذشته رشدی نداشته و در عوض شاهد رشد جذب نیروی انسانی بوده‌ایم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن رمضانی در کاشان درباره وضعیت اشتغال و کار در این شهرستان اظهار کرد: آمار و ارقام رسمی مؤید این است که ورودی جمعیتی که بیکار شدند نسبت به سنوات گذشته افزایشی نداشته‌، درعوض جمعیتی که جذب بازار کار شدند سه برابر افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت سه ماهه‌ ابتدای امسال در مقایسه با سه‌ ماهه‌ ابتدای سال گذشته جذب نیروی انسانی توسط واحدهای اقتصادی کوچک، متوسط و بزرگ در سطح شهرستان کاشان سه برابر شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با اشاره به وضعیت بیکاری فصلی افزود: نرخ بیکاری در اقتصاد ایران در سه‌ ماهه‌ اول بالاتر است، بعد به‌ مرور در سه‌ماهه‌ دوم کاهش پیدا می‌کند و اوج توسعه و ارتقای اشتغال را در 6 ماهه دوم می‌توانیم ببینیم، به همین دلیل طبیعتاً همیشه سه‌ماهه‌ اول ورودی بیکاری‌هایمان فراوان است.

رمضانی عنوان کرد: اما در سال رونق تولید با تلاش مجموعه دستگاه‌ها مختلف، ورودی جمعیت بیکاری نسبت به سنوات گذشته رشدی نداشته و در عوض شاهد رشد جذب نیروی انسانی بوده‌ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.