زهرا سعیدی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج مبارکه افزود: نیروها و پرسنل این کارخانه که مدتی پیش در حال تعطیلی بود امروز درخواست و تقاضای ارتقا دارند.
در استان اصفهان افزون بر 9 هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:نباید اجازه دهیم تولید در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان و شهرستان متوقف شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان مبارکه از مردم خوبی برخوردار است اما از امکانات و زیرساخت ها بی بهره است تصریح کرد: به راحتی و با گذر از کوچه ها و خیابانهای این شهرستان می توان معنای کم برخورداری را دریافت.

سعیدی بیان کرد : نباید پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصدی بیکار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: وعده اشتغال فرزندان جانبازان ۷۰ درصدی شهرستان مبارکه داده شده و تلاش می کنیم که با جذب سرمایه گذاران بتوانیم مشکل فرزندان شهدا و جانبازان را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رتبه اشتغال این شهرستان در سالهای گذشته چند پله ارتقا پیدا کرد، ادامه داد: فرآیند جذب فرزندان جانبازان ۷۰ درصد هم در حال انجام است و به زودی این افراد هم مشغول به کار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهای نظامی و انتظامی در جمهوری اسلامی ایران بعنوان نیروهای نظامی در کنار مردم نیستند بلکه بعنوان دوست، همراه و معتمد همراه و همگام با مردم در همه صحنه ها حضور دارند.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی با اهدا لوح، تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر عطایی به سمت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مبارکه منصوب شد.

۷۱۵۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.