معاون آموزشی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی گفت: دولت در زمینه زیست‌بوم کارآفرینی اقدامات خوبی انجام داده است .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمدصادق بیجندی صبح امروز در آیین افتتاح نخستین واحد استانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی زنجان گفت: خوشبختانه در حال حاضر در کشور در زمینه زیست‌بوم‌های کارآفرینی اتفاقات خوبی افتاده و دولت سرمایه‌گذاری‌های مناسبی انجام داده است .


این مسئول ادامه داد: حال زمان آن است که با هم‌افزایی در حوزه‌های نو فرصت‌ها به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد و فرآیند تبدیل ایده به محصول، ارسال محصول به بازار و حفظ بازار بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .


وی افزود: باید توجه داشت که فرآیند تبدیل ایده به محصول، محصول به بازار و حفظ بازار ،  جز با هم‌افزایی مدیران ارشد استانی و کشور محقق نخواهد شد .


رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی، یادآور شد: جهاددانشگاهی نهاد توسعه‌ای است و می‌تواند در کنار سایر دستگاها استفاده کند .


در ادامه این آیین، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: ایران کشور ثروتمند و با منابع بالایی است و این منابع می‌تواند کشور را از مشکلات موجود نجات دهد .


علی وقف‌چی ادامه داد: در حال حاضر در رابطه با جنگ و صلح مباحث زیادی مطرح است و باید توجه داشت که در سایه صلح است که می‌توان زیرساخت توسعه را پیش‌ برد که در این بحث حتما باید از علم کمک گرفت .


وی افزود: بحث فرهنگی در رابطه با صلح، بزرگ‌ترین زبانی است که می‌تواند بستر توسعه را فراهم کند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.