بازدید از طرح توسعه کاشی فرزاد از دیگر برنامه‌های امروز (شنبه) حسینعلی امیری به همراه استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان بود که برای این طرح تاکنون هفت میلیارد تومان هزینه شده است و تا زمان بهره برداری ۱۴۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

مدیر صنایع کاشی فرزاد در حاشیه این بازدید از اشتغال ۱۰ هزار نفری مستقیم و غیرمستقیم این مجموعه خبر داد و افزود: در این طرح توسعه کاغذسازی سلولوزی و کارخانه تولید کفپوش، پی وی سی و کاغذ سنگی از آهک مدنظر قرار گرفته است که امیدواریم با توجه به محرومیت استان اشتغال ماحصل این مجموعه باشد.

علی اکبر فلاحی ادامه داد: شهرستان های بیرجند و قاینات با توجه به محرومیت‌های موجود از طرح معافیت مالیاتی برخوردار نیستند اما با توجه به نبود زیرساخت تولید اگر این وضعیت مرتفع نشود شاهد تعطیلی واحدها خواهیم بود.

وی درخواست معافیت ۲۰ ساله مالیاتی تمام واحدهای صنعتی خراسان‌ جنوبی را در این بازدید مطرح کرد که معاون رئیس جمهوری در امور مجلس قول پیگیری داد.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم با تایید سخنان فلاحی گفت: موضوع برابری استان در برابر شاخص‌های محرومیت بارها به تهران گزارش شده اما متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

فرهاد فلاحتی افزود: براساس همین شاخص‌ها قاینات و بیرجند غیرمحروم عنوان شد که این شاخص مشکلات زیادی را در سطح استان به خصوص واحدهای تولدی ایجاد کرده است.

وی گفت: معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی بیرجند و قاینات کار بسیار با اهمیتی است که امیدواریم به نتیجه برسد.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.