مدیر طرح شهرک چند منظوره آبشار روز چهارشنبه در این زمینه گفت: طرح با زیربنای افزون‌بر ۲۵۰ هزار مترمربع با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در مدت پنج سال به اجرا درخواهد آمد و شرکت تعاونی کارکنان آب و فاضلاب کاشان نیز سرمایه‌پذیر این طرح بزرگ است.

بابک فخیمی با اشاره به ایجاد یکهزار و 500 فرصت شغلی مستقیم با اجرای این طرح تشریح کرد: 100 هزار مترمربع زیربنای مسکونی ، 45 هزار مترمربع زیربنای اداری و تجاری و 15 هزار مترمربع زیربنای خدماتی و آموزشی در 21 بلوک در کریدور شرق به غرب کاشان ساخته خواهد شد.

وی منطقه مسکونی را شامل یکهزار واحد (500 واحد برای شرکت تعاونی آبفا) عنوان کرد و افزود: سهم آورده متقاضیان برای واحدهای مسکونی در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال و برای هر واحد، زیربنایی بین ۸۰ تا ۲۵۰ مترمربع پیش‌بینی شده است.

مدیر طرح شهرک آبشار کاشان بیان کرد: کارهای مطالعاتی و نقشه‌برداری تا پایان‌ سال‌جاری انجام و در مرحله نخست طرح، ۴۰۰ واحد مسکونی برای سال ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری خواهد شد.

 وی این طرح را منشا تحولات ارزنده‌ای در بخش مسکن، اشتغال، رونق صنعت و توسعه سایر زیرساخت‌های خدماتی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی کاشان برشمرد و آن را نمونه بارز تلاش برای رونق تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست.

طرح شهرک آبشار در زمینی به مساحت ۴۷ هزار مترمربع در بلوار صنعت کاشان به اجرا درخواهد آمد.

کاشان با جمعیت افزون‌بر ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.