به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی روز شنبه در مراسم افتتاح شهرک گلخانه ای خمینی شهر افزود: زمانی که برنامه مشخص و مُدون وجود نداشته باشد فعالیت ها بر مبنای اولویت ها پیش نمی رود و همین امر اصرار بر اجرای طرح های مفید و ضروری را کاهش می دهد.
وی با اشاره به تاخیر چند ساله در افتتاح شهرک گلخانه ای خمینی شهر ادامه داد: همین امر که مثالی از سایر طرحهاست، نشان می دهد که ما مسیر برنامه ریزی را بدرستی طی نکرده ایم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان تصریح کرد: در این منطقه ابزار لازم، منابع انسانی، دانش و منابع وجو دارد، بنابراین می توانیم با برنامه ریزی درست و صحیح به نتایج مثب دست یابیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: انگیزه نیز در استان بالاست و باید پیش از آنکه مشکلات بیشتر دامنگیر ما شود به سراغ برنامه و فرایندهای صحیح پیش رویم.
معاون استاندار اصفهان یادآور شد: ایجاد زیرساخت لازم در صنعت کشاورزی بر عهده دولت است، اما سایر اقدامات نظیر بهره برداری، استحصال و توسعه آن به دست بخش خصوصی، بهتر و علمی تر پیش می رود.
شجاعی به برنامه ریزی برای ایجاد 63 هزار شغل طی سه سال در مناطق درگیر با خشکسالی استان اشاره کرد و گفت: این برنامه ها برای 14 شهرستان عملیاتی خواهد شد که شامل هشت هزار و 219 زیرمجموعه طرح است.
وی راه اندازی گلخانه های پیشرفته سازگار با کم آبی را ضروری خواند و گفت: این گلخانه ها نقش بسزایی در تولید محصولات کشاورزی با استفاده از آب کمتر دارند.
به گزارش ایرنا، شهرک گلخانه ای خمینی شهر اصفهان روز شنبه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.
این شهرک در مساحت 17 هکتار مشتمل بر 15 گلخانه با اعتبار هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبار بخش خصوصی و سه میلیارد ریال تسهیلات بانکی در محله 'قرطمان' خمینی شهر احداث شده است.
شهرستان خمینی شهر در 12 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
6027/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.