در این مسابقات شش روزه  ۴۱ بازیکن از ۱۲ استان کشور با یکدیگر رقابت کردند که سرانجام ، محمد هاشم پوریان از خوزستان، امین سنجایی از تهران، آرمان دیناروند از اصفهان و حسن حسینی از تهران بعد برتری برابر حریفان خود به مرحله نهایی و قهرمانی این رقابت‌های کشوری صعود کردند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت: استان اصفهان با توجه به ظرفیت خوبی که داشت و استقبال بازیکنان شاهد حضور خوب بازیکنان از بین 12 استان کشور بودیم. 

سیدمسعود داودی وجود داوران بومی استان با درجه برتر داوری که بانوان هم جزء آن بودند را از محاسن  این دوره مسابقات  برشمرد و گفت:  16 نفر اول رنکینگ اسنوکر کشوری که مستقیم به این دوره راه  می یابند  مسابقه نهایی را برگزار خواهند کرد.

اسنوکرشکلی از بیلیارد است که روی میز بزرگی پوشیده از پارچهٔ فلانل که دارای شش حفره (پاکت) است بازی می‌شود. چهار پاکت در چهارگوشه میز و دو پاکت دیگر در وسط کنارهٔ میز قرار دارند. رنگ سبز رویه میز نشانی از دورانی‌ست که بازی بر روی چمن انجام می‌شده‌است؛ در آن زمان ضربه‌ها با عصا زده می‌شده و بعدها به میزهای کنونی و با چوب‌های حرفه‌ای‌تر تکامل یافته‌است.

/6026/7141

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.