به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات که با حضور 300 دونده از 20 استان کشور به مسافت 12 کیلومتر در جوار زاینده رود برگزار شد،
در بخش تیمی استان فارس قهرمان شد، اصفهان الف رده دوم را کسب کرد و البرز الف و خراسان جنوبی به ترتیب سوم و چهارم شدند.
در بخش انفرادی، خلیل ناصری از تیم اصفهان الف قهرمان شد، سید امیر زمانپور از همدان در جایگاه دوم ایستاد و محمدجواد صیادی از فارسبه ربته سومی این رقابتها دست یافت.
این رویداد وزشی با شعار 'دویدن دکتر شماست' به همت هیات دو و میدانی استان اصفهان و شهرداری منطقه 6 اصفهان در حاشیه زاینده رود حد فاصل پل خواجو تا پل فلزی در حاشیه جنوبی رودخانه و سپس تا پل شهرستان در حاشیه شمالی برگزار شد.
رییس هیات دو و میدانی استان اصفهان در حاشیه برگزاری این مسابقه به ایرنا گفت: هدف اصلی برگزاری این رویداد ملی ایجاد انگیزه، شادابی، شور و نشاط اجتماعی برای جوانان و ورزشکاران و ترویج فرهنگ ورزش در حاشیه شاهرگ حیاتی شهر اصفهان بوده است
عبدالرسول یزدای زاده تصریح کرد: برگزاری دیگر مسابقات برای ترویج دو و میدانی در دستور کار است، زیرا این رشته در اصفهان می تواند در اماکن مختلف نظیر پارک ها بخوبی برگزار شود.
مدیر شهرداری منطقه 6 اصفهان گفت: 330 میلیون ریال برای برترین های این مسابقه در نظر گرفته شد که سهم نفر اول تا سوم به ترتیب 100، 70 و 50 میلیون ریال بوده است.
محمدرضا برکت در گفت و گو با ایرنا افزود: برای دیگر شرکت کنندگانی که از خط پایان عبور کردند جایزه 10 میلیون ریالی اختصاص یافت.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.