امام جمعه خمینی شهر گفت: روزی آمریکا دایه این را داشت که اسرائیل را بر سوریه و عراق و دیگر مناطق حاکم کند، اما امروز شکست خورده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان در خمینی شهر، آیت الله شیخ عباس رحیمی امروز در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به نقش مقاومت در برخورد با آمریکا و اسرائیل، اظهار کرد: سید نصراله گفت امیدواریم نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کنیم و این امید دور از تحقق نیست. 
وی ادعای ابرقدرت ها را در منطقه پوچ و بی اساس دانست و گفت: اسرائیل ادعای ابرقدرت افسانه ای داشته و امروز کاملا مشهود است که به حداقل قدرت رسیده است. آنهایی هم که دست و پا می زند و هرازگاهی حمله هایی انجام می دهد که بی ثمر است. جلسه ای هم که تحت عنوان معامله قرن گرفتند و آمریکا سفارت خود را به مسجد الاقصی آورد که همه این حرکات بی اثر خواهد بود. 
امام جمعه خمینی شهر افزود: همه دنیا شاهد است که هم طرح های آمریکا و هم اسرائیل در منطقه شکست خورده است. روزی آمریکا دایه این را داشت که اسرائیل را بر سوریه و عراق و دیگر مناطق حاکم کند، اما امروز شکست خورده است. امروز طرح های آمریکا در یمن شکست خورده و یمنی ها دست برتر را دارند. امروز آمریکا در جهان حتی فلسطین شکست خورده است. 
وی در مورد نظر فلسطینی ها نسبت به ایران، گفت: حمایت هایی که ایران از فلسطین داشته است امروز به بار نشسته و میوه می دهد.
آیت الله رحیمی در مورد قدرت ایران در منطقه، اظهار کرد: امروز ایران به برکت مقاومت مسلمانان در کل جهان سرباز دارد. لبنان، فلسطین، عراق و یمن سرباز ایران هستند، من از دولت اسلامی می خواهم بیشتر از مردم مظلوم نیجریه دفاع کند و از شیعه هایی که در زندان هستند، حمایت کند.
وی به مشکلات داخلی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: امروز آمریکا در خود آمریکا شکست خورده است. اختلافات داخلی و استیضاح رئیس جمهور و اختلافات بر سر بودجه گریبان گیر این کشور است. 
خطیب جمعه خمینی شهر با اشاره به وضعیت فعلی فرانسه و انگلیس نیز، گفت: بیش از یک سال است ضعف ها فرانسه را درگیر کرده و درگیری های خیابانی درون آن ایجاد شده است. انگلیس در درون خودش پوسیده است. تنها دو روز است که نخست وزیرشان تغییر کرده و مردم در این دو روز راهپیمایی داشته اند. در مجلس انگلیس نیز علیه نخست وزیرشان صحبت می کنند و کشورشان در ناامنی به وجود آمده است. 
وی با آرزوی تحقق حکومت اسلامی در کل جهان، اظهار کرد: آنها فقط حرف می زنند اما حرف هایشان رنگی ندارد و پیروزی تنها از آن جمهوری اسلامی ایران و مقاومت منطقه خواهد بود. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.