استاندار آذربایجان غربی گفت: سیامند رحمان افتخار ایران و آذربایجان‌غربی است. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در سفری به اشنویه با سیامند رحمان دیدار کرد و در این دیدار که در منزل سیامند رحمان انجام شد، نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند شهریاری در این دیدار ضمن جویا شدن از شرایط تمرینی و وضعیت این قهرمان اشنویه‌ای گفت: سیامند رحمان افتخار ایران و استان آذربایجان‌غربی است.
وی افزود: اینکه ورزشکار اخلاق مداری همچون سیامند رحمان، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بارها در صحنه‌های بزرگ ورزشی در سطح جهان به اهتزاز درآورده، مایه مباهات و افتخار همه ملت ایران بوده و بسیار ارزشمند است.
در این دیدار سیامند رحمان نیز از مراحل تمرینات خود برای شرکت در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان خبر داد و گفت: همه روزه به مدت ۲ ساعت در حال تمرین برای رسیدن به سطح مطلوبی از آمادگی برای شرکت در این رقابت هاست.
وی اظهار کرد: روزانه در مجموع بطور متوسط ۲۰ تن وزنه می‌زند تا بتواند با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر در عرصه‌های بین المللی به اهتزاز درآورد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.