صدیف بدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه براین حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند همت و جدیت مدیران دستگاه های اجرایی و جذب سرمایه های بخش خصوصی با اعمال مشوق های لازم و رفع موانع تولید است .
وی حمایت بانک ها از سرمایه گذاری بخش خصوصی را ضروری دانست و گفت: پرداخت تسهیلات با بهره کم ،رفع قوانین دست و پا گیر و حمایت ویژه دولت و مجلس از سرمایه گذاران می تواند زمینه رونق تولید و توسعه اقتصادی را محقق سازد .
بدری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 70 درصد مشکلات اقتصادی کنونی حاکم بر جامعه به نبود مدیریت صحیح و سوء مدیریت در بخش‌های داخلی باز می گردد.
وی در ادامه با بیان اینکه تکمیل راه آهن اردبیل در اولویت دولت است ، افزود: پیگیری های مسئولان و نمایندگان استان برای تسریع این پروژه نتیجه داده و امید است تا سه سال آینده تکمیل شود.
بدری بیان کرد: سال گذشته هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه اختصاص داده شد و علاوه بر این قرار است هفت هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از محل فاینانس داخلی در سه مرحله اختصاص یابد که قسط اول آن به حساب پیمانکاران واریز شد.
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی قطعه های که دارای پیمانکار است به خوبی پیش می رود اما حجم عملیات بدلیل صعب العبور بودن مسیر سنگین است و باید پیمانکاران مطابق زمان بندی مشخص فعالیت خود را با جدیت ادامه دهند.
وی به برقراری پرواز فرودگاه پارس آباد اشاره کرد و گفت: مدت 2 ماه پروازهای مسیر تهران - پارس آباد و بالعکس بنا به دلایلی از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) تعطیل شده بود که با پیگیری های بعمل آمده این شرکت اقدام به برقراری دوباره پروازهای این فرودگاه کرد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.