نصراله دریابیگی گفت:کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد،تعالی و شکوفایی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصرالله دریابیگی صبح امروز  در اولین جلسه ستاد هفته کارگر  با اشاره به اینکه اولین روز از ماه "می" هر سال در تقویم میلادی که در تقویم هجری شمسی معمولاً با روزهای 11 اردیبهشت ماه مصادف می شود ، روز جهانی کار و کارگر نام دارد اظهار داشت:کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد،تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت های حاصل در مسیرزندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی است.

وی با تاکید بر اینکه هر روز ،روز کارگر است افزود: باید در هفته کارگر مشکلات کارگران احصاء و در جهت رفع آن تلاش کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران به مشکلات جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: کارگران از قراردادهای موقت، خصوصی سازی ، فقر معیشتی رنج می برند این در حالیست که در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شودتوسعه و پیشرفت ،رونقی دو چندان خواهد گرفت.

وی افزود: کارگران با توجه به مشکلات موجود اما همچنان پای نظام هستند و حضور قشر عظیمی از کارگران در راهپیمایی 22 بهمن 97 نشان از پایبندی این قشر زحمتکش به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

دریابیگی تصریح کرد: بر اساس آمار بیش از 175 هزار نفر از کارگران مازندران با حضور در روز حماسی 22 بهمن با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

وی بیان کرد: ما بایستی به دنیا و شبکه های خارجی که حضور کارگران را اجباری اعلام می کنند ثابت کنیم که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین حامی کارگران است .

دریابیگی گفت: تورم واقعی سر سفره کارگران است و توان خرید این قشر از جامعه نیز کاهش یافته است بنابراین ضرورت دارد مجلس شورای اسلامی حقوق 20 درصدی را افزایش دهند .

وی با بیان اینکه هفته کارگر سال 98 بایستی مردمی برگزار شود ادامه داد: هفته کارگر میثاق امام ،بیعت با رهبری و انعکاس مشکلات جامعه کارگری است ،ضمن اینکه دغدغه کارگران مهمترین اصلی است که باید در این هفته مطرح و پیگیری شود

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.