آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی با قدردانی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: در 40 سال گذشته پایمردی و مقاومت مردم ایران برای حفظ انقلاب اسلامی نه تنها رو به کاهش نگذاشت بلکه بیشتر هم شد.
وی اظهار داشت: این پایمردی از آنجا مشخص می شود که مردم بیشتر از سایر راهپیمایی های گذشته حضور پرشور خود را در راهپیمایی 22 بهمن امسال به منصه ظهور رساندند.
وی گفت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی 2 عامل باعث حضور پرشور و فشرده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد که عامل نخست 40 سالگی انقلاب و شکرگزاری مردم در برابر این نعمت و عامل دوم پیش بینی 'جان بولتون' آمریکایی بود که گفته بود 'ایرانی ها 40 سالگی انقلاب اسلامی را نخواهند دید'.
امام جمعه مشهد افزود: وقتی این پیش بینی تحقق نیافت، دشمنان 2 کار انجام دادند، یکی برگزاری همایش اخیر در ورشو بود که تعدادی روسپی و منافق ناپاک را به عنوان ایرانی در آن گردآوردند تا انقلاب ایران را محکوم کنند و اقدام دوم آنان عملیات تروریستی زاهدان بود.
وی اظهار داشت: اما راهپیمایی پرشور مردم ایران در 22 بهمن اقدامات آمریکا و دشمنان را تحت الشعاع قرار داد و هیچ ضربه ای به نظام اسلامی وارد نشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اگر مردم بتوانند رسالت خود را در زمینه این انقلاب به کمال برسانند و براساس آنچه رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود فرمودند، رسالت خود را حفظ کنند، دستشان به بقیه الله (عج) خواهد رسید.
وی گفت: 40 سالگی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ این کشور است که 2 دیدگاه نسبت به آن وجود دارد، دیدگاه نخست مواجهه دشمن با این انقلاب است که هر روز توطئه جدید برای آن رقم می زند و دیدگاه دوم، امید انقلابیون در یمن، بحرین، عراق و سوریه است که آنان را به ادامه مبارزه علیه ظلم امیدوار می سازد.
وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه خود به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی، دستاوردهای این مدت را تبیین کردند و توصیه هایی به ملت ایران داشتند که باید برای هر یک از توطئه ها تشکلهای جوان در ایران همایش های متعدد برگزار و محورهای مختلف آن را تبیین و بررسی کنند.
آیت الله علم الهدی گفت: برای 40 ساله دوم انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب به تمدن سازی اسلامی تاکید کردند که مسئولیت آن برعهده کارگزاران نظام و مردم است که باید تمام شئون زندگی خود را اسلامی کنند تا
برای ظهور امام زمان (عج) آمادگی لازم را پیدا کنیم.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود به صراحت می فرمایند که تشریف فرمایی مهدی موعود (عج) نزدیک شده و 40 سال دوم انقلاب اسلامی به فرج امام زمان (عج) متصل می شود، ضمن اینکه تعبیر رهبری از ولایت معصوم به ولایت عظماست، در این صورت ولایت فقیه در برابر آن ولایت صغرا می باشد.
امام جمعه مشهد اظهار داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب 40 سال دوم انقلاب را زمان ظهور امام مهدی (عج) می دانند، باید بدانیم که این ظهور محقق خواهد شد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.