به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی روز پنجشنبه در جشن غدیر در مصلای جمعه گناوه افزود: اسلام با ولایت امیرالمومنین(ع) تکامل یافت و به امام زمان (عج) رسید و در زمان غیبت برعهده ولایت فقیه است.
وی با بیان اینکه مساله غدیر از جهات متعدد قابل بررسی است، اظهارداشت: انتخاب حضرت علی (ع) به عنوان ولی امر از طرف خدا و توسط پیامبر، نشان دهنده این است که مساله غدیر، رهبری جهان و شایسته سالاری است.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان گفت: دشمنان اسلام و ایران از پیام غدیر آگاه هستند و برای انحراف اندیشه مردم از غدیر و ولایت تلاش زیاد می کنند.
وی افزود: توطئه های دشمنان در مورد اختلاف بین جمهوری اسلامی و عراق نمونه ای از تلاش های دشمن در مخالفت با ولایت فقیه است.
زنجانی با اشاره به اینکه مدیریت جهانی دست کسانی نظیر ترامپ قمارباز است که ذره ای از انسانیت در وجود آن نیست گفت: برخی کشورهای عربی که ادعای مسلمانی دارند کمتر از آمریکا نیستند.
وی اظهارداشت: سازمان ملل نیز که ادعای مدیریت جهانی دارد نسبت به جنایت های آمریکا و حامیانش در کشورهای سوریه، یمن و عراق هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و سکوت کرده اند.
زنجانی گفت: درحالیکه اروپا و آمریکا حسب ظاهر زیبا اداره می شوند اما با ظلم و ستم بر کشورهای مظلوم و غارت کردن آنها قلدر شده اند.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان گفت: کشور ایران زیرسایه ولایت فقیه اداره می شود و هر تصمیمی مقامعظم رهبری می گیرد مورد هجمه و حمله دشمنان که ظلم و ستم بر جهانیان روا می کنند، قرار می گیرد.
در این آیین مولودی خوانی اجرا و از طرح غدیر که توسط بانوی گناوه ای روی بوم طراحی شده بود رونمایی شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.