به گزارش ایرنا، سید « علی آقازاده» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهر افزود: دولتمردان ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب امنیت را از نان شب برای کشور واجب تر می دانستند و برنامه های مهمی در راستای حفظ امنیت کشور تدوین کردند.
وی ادامه داد: اکنون که 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، ایران اسلامی به برکت مجاهدت های جوانان غیور این کشور یکی از کشورهای مطرح موشکی دنیا محسوب می شود که این مهم امنیت عمومی را تضمین می کند.
استاندار مرکزی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با تقویت ظرفیت دفاعی خود نقطه مقابل هیچ کشوری نیست و ایران‌ در 100 گذشته به هیچ کشوری تجاوز نکرده اما از آب و خاک و ناموس این مملکت دفاع جانانه خواهد کرد.
آقازاده بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در معرض تجاوز دشمنان قرار داشته و تقویت بنیه نظامی و موشکی کشور در 40 سال گذشته باعث شده که هر گونه برنامه های تجاوزگرایانه دشمنان در نطفه خفه شود.
وی بیان کرد: برنامه های نظامی و تدافعی جمهوری اسلامی ایران به عنوان چالشی بزرگ برای قدرت های بزرگ جهان است و این مهم بزرگترین دستاورد 40 ساله انقلاب اسلامی است.
استاندار مرکزی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر برنامه های دفاعی و فناوری صلح آمیز هسته ای، در علوم مختلف نیز سرآمد قدرت های بزرگ جهان است و در بسیاری از علوم جزو 10 کشور جهان محسوب می شود.
آقازاده تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته در سیاست خارجی هم موفقیت های بسیاری به دست آورده و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی چراغ راه کشورهای مختلف مسلمان و حتی غیر مسلمان قرار گرفته است.
وی در خصوص طرح های دهه مبارک فجر استان مرکزی نیز گفت: سال گذشته 803 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر10 هزار و 350 میلیون ریال در این استان به بهره برداری رسید، اما امسال یک هزار و 355 طرح با اعتباری بالغ بر 25 هزار میلیارد ریال در استان بهره برداری شد.
استاندار مرکزی بیان کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی این استان که در سال های گذشته در حالت رکود به سر می بردند اکنون به برکت پیگیری های خانواده دولت در استان، مدیریت کارآمد و صبر و استقامت کارگران به چرخه تولید بازگشته اند.
آقازاده گفت: واحد تولیدی هپکو اراک که توان پرداخت مطالبات کارگران خود را نداشت اکنون به چرخه تولید بازگشته و روز از گذشته با حضور رییس مجلس شورای اسلامی از 15 دستگاه جدید این شرکت که در چهارماه گذشته تولید شده بود رو نمایی شد‌.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.