امام جمعه نطنز گفت: آمریکا و متحدانش دورغگویان و گزافه گویانی بیش نیستند و مانند طبل توخالی هستند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نطنز، حجت الاسلام والمسلمین روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز، اظهار کرد: آمریکا و متحدانش و همه دشمنان ایران اسلامی دروغگویان و گزافه گویانی بیش نیستند.
وی افزود: در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی، آمریکا، اسرائیل، اروپا و برخی کشورهای منطقه فقط لاف زده اند و گزافه گویی کرده اند، اما این را بدانید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه نطنز گفت: نظام الهی و اسلامی ایران عزیز، مثل آمریکایی ها  شلوغ بازی نمی کند و لاف نمی زند و اگر حرف دفاع از مملکت باشد، قدمی کوتاه نمی آید.
وی تصریح کرد: وقتی یکی از گرانترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای نظامی ایران ساقط شد، اسرائیل به آمریکا پیام داد که اگر دست به اقدامی بزنید، نابودی اسرائیل حتمی خواهد بود.
حجت الاسلام امینی همچنین پیرامون نماز جمعه و ضرورت برپایی آن، خاطرنشان کرد: نماز جمعه مایه خیر و برکت جامعه است و مخالفت با آن معنی ندارد.
وی گفت: متاسفانه عده ای معلوم الحال که پدرانشان هم با انقلاب مشکل داشتند، اکنون با نماز جمعه مشکل دارند و سنگ اندازی می کنند.
امام جمعه نطنز اظهار کرد: آنها نمی دانند که نماز جمعه مایه خیر و برکت جامعه اسلامی است و موجب گره گشایی در همه مباحث جامعه می شود.
وی همچنین پیرامون ادامه ساخت ساختمان مصلی نطنز، خاطرنشان کرد: با همکاری معدن‌داران، پروژه ساخت مصلی ادامه می یابد، ولی باز هم عده ای در فضای مجازی مخالف این کار هستند.
حجت الاسلام امینی اظهار کرد: دوستان به ما اطلاع می دهند که در شبکه های اجتماعی شیطنت هایی می شود، اما ما به آنها عادت داریم و به کار خودمان ادامه می دهیم.
کد خبرنگار: 13093

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.