استاندار اصفهان گفت: رویکرد مدیران باید حمایت از صنایع هایتک و دانش بنیان باشد، زیرا استان اصفهان ظرفیت های خوبی در خصوص صنایع هایتک و دانش بنیان دارد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای مشورتی توسعه استان، اظهار کرد: در این جلسه صاحبان فکر و اندیشه گرد هم می آیند تا در خصوص مسائل مهم استان به همفکری و ایده پردازی بپردازند.
وی ادامه داد: معتقدم استان اصفهان دیگر گنجایش صنایع سنگین را ندارد و به همین دلیل باید به ظرفیت های خدادای استان به ویژه در حوزه گردشگری توجه داشته و همچنین به سمت استقرار و توسعه صنایع هایتک و دانش بنیان گام برداریم.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه نباید زمان را برای اجرای ایده های نوآورانه از دست داد، گفت: استان اصفهان پتانسیل های خوبی در زمینه گردشگری و صنایع با فناوری بالا را دارد که باید با نگاهی همه جانبه و در چارچوب قانون و مقررات از آنها برای رفاه هرچه بیشتر مردم بهره برد.
وی اضافه کرد: در همین راستا مقرر شد نمایندگان دانشگاه ها با توجه به نیازهای استان و در مدت زمان مشخص ایده های خود را در زمینه های مختلف به کارگروه های مرتبط ارائه کنند و نمایندگانی از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، یک عضو شورای شهر و دیگر مسئولان ذیربط با بررسی این ایده ها، شرایط اجرایی شدن آنها را فراهم کنند.
رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم در جلسات شورای مشورتی توسعه استان اصفهان بتوانیم از تجارب بزرگان اهل فن به خوبی استفاده کرده و مسائل و مشکلات استان را به صورت دقیق و موشکافانه احصا و مرتفع کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.