رئیس اتحادیه مصنوعات چوبی اصفهان گفت: اگر صنعت ساختمان کشور رونق بگیرد 100 شغل به صورت مستقیم و 1000 شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد می شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمد شادمند پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری راهکارهای بازاریابی، برندینگ و صادرات صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان، با بیان اینکه این اتحادیه بیش از 2 هزار عضو رسمی دارد و تعدادی بدون پروانه مشغول به کار هستند، اظهار کرد: مشکلات صنعت چوب بسیار زیاد است، از سوی دیگر درگیر قوانین صنفی بسیاری هستیم. 
وی با بیان اینکه زمانی که قانونی تصویب و اجرایی می شود، در زمانی کوتاه قانون دیگری تدوین و قانون قبلی نقض می شود، افزود: قوانین گمرکی و دستورالعمل های آن چنین مشکلی را دارد و این چرخه تولید را دچار مشکل می کند.
وی با تاکید بر اینکه در صنعت کشور همواره شاهد تولیدات خوبی هستیم، افزود: اگر صنعت ساختمان کشور رونق بگیرد 100 شغل به صورت مستقیم و 1000 شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد می شود.
رئیس اتحادیه مصنوعات چوبی شهر اصفهان با اشاره به ممنوعیت واردات برخی تولیدات خارجی به کشور، تصریح کرد: این تولیدات در کشور همانند مشابه خارجی تولید می شوند که باید برای مصرف تولیدات داخلی فرهنگسازی شود تا صنعتگر داخلی دچار مشکل نشود.
وی با بیان اینکه صنعت چوب در استان اصفهان تاثیرگذار و برندهای مطرحی تولید دارند، اظهار کرد: تولیداتی که بعضا از ترکیه و چین وارد کشور می شد امروز با همان کیفیت در استان اصفهان تولید می شود و امیدواریم با حمایت دولت، صنعتگران بتوانند ماشین آلات به روز را خریداری و محصولات باکیفیت تری تولید کنند.
رئیس اتحادیه فرش ماشینی، دکوراسیون داخلی و تزئینات اصفهان در این نشست با بیان اینکه اصفهان و کاشان قطب تولید فرش ماشینی کشور است، اظهار کرد: باید توجه داشت که نمایشگاه محلی برای فروش اجناس نیست، بلکه مکانی برای عرضه محصولات نوآورانه است.
جواد قوه‌عود افزود: متاسفانه دیده می شود به دلیل بالابودن هزینه های جانبی نمایشگاه ها، شرکت کنندگان آن را به محلی برای فروش محصولات خود تبدیل می کنند.
به گفته وی، در حال حاضر نوآوری زیادی توسط شرکت کنندگان در نمایشگاه های مختلف وجود ندارد، چراکه هدف آنها فروش محصولات است.
کدخبرنگار: 13036

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.