امام جمعه موقت تهران گفت: 40 سال است که با تحریم ها دست و پنجه نرم می کنیم؛ ملت بزرگ ایران خسته نخواهد شد ولیکن دشمن را خسته خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در گلپایگان، آیت الله سید احمد خاتمی شب گذشته (چهارشنبه) در آئین روز ملی تکریم امامزادگان و جشن دهه کرامت که در حسینیه امامزادگان هفده تن و ناصر ابن علی (ع) گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که از داعش شنیده اید را منافین در سال های 59 و60 در ایران انجام دادند. منافقین فقط نیروی انتظامی و علمای دین را نکشتند بلکه زنان، مادران، مردان، معلمان، کشاورزان و ... را هم کشتند.
وی ادامه داد: ما به دنبال بمب اتم نیستیم و نمی ترسیم، اگر نظام اراده کند توانش را دارد، اما دین ما می گوید بمب اتم نداشته باشید. آمریکا زرادخانه بمب اتم و رژیم صهیونیستی نیز 200 کلاهک اتمی دارد و هیچ نظارتی برآن نیست.
امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا در روز روشن انسان ها را مقابل دوربین ها می کشد و تبرئه می شود. آمریکا و صهیونیست دلشان برای حقوق بشر نسوخته فقط می خواهند در این کشور حاکمیت دین وجود نداشته باشد. در طول تاریخ دین مداری هزینه داشته و خواهد داشت و باید تحمل کرد. هزینه تسلیم در برابر دشمن ده ها برابر بیشتر از مقاومت است.
خاتمی، عربستان را نوکر آمریکا دانست و افزود: نصف بودجه سال عربستان را آمریکا غارت می کند و این نسخه خروجی تسلیم شدن و مذاکره در برابر آمریکا است. مذاکره ای که ترامپ از آن سخن می گوید تسلیم شدن است. راز اینکه ایران اسلامی در برابر تسلیم ایستاده این است که این جماعت تربیت یافته مکتب اسلام هستند.
وی با بیان ایکه تسلیم در برابر دشمن هرگز، مقاومت آری، خاطر نشان کرد: می خواهند مردم را خسته کنند. تحریم بی سابقه ای که علیه مردم به پا کردند و آثار آن را می بینیم برای خسته کردن مردم است تا مردم از انقلاب خود دست بردارند اما مردم ثابت کردند که از انقلاب دست برنخواهند داشت.
امام جمعه موقت تهران یادآورشد: 40 سال است که با تحریم ها دست و پنجه نرم می کنیم؛ ملت بزرگ ایران خسته نخواهد شد ولیکن دشمن را خسته خواهد کرد.
کدخبرنگار:13083
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.